Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul av din kjære

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ring på fingeren.

Neida, han har ikke like lyst å gifte seg som meg så jeg håper egentlig bare på en koselig jul med mye fri. Gjerne litt snø ute så vi kan ake i bakken og bare være barnslige sammen.

Anonymkode: 9a6aa...97a

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir ikke hverandre gaver, ingen bryr seg heller om det. Vi får noen gaver og er gla uansett om det er et par strikkesokker ( egentlig den aller beste gaven spør du meg ❤️) eller airfryer som i fjor. Jeg elsker og gi gaver, og legger ned mye omtanke i det. Svigerinna mi elsker julegaver og hun får av oss og alle rundt hun er litt i samme katorogi  som barna her hjemme 😅🥰 men det er hennes kjærlighetspråk.  

Anonymkode: 2ba65...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er muslim så jeg gir ikke og får heller ikke julegave. Egentlig veldig deilig 😅 Men han kjøpte meg ny mobil til bursdagen min + en god middag:)

Anonymkode: a3770...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En weekendtur i en annen by helt alene. Jeg har vært hjemme alene i 5 uker hvor jeg og 2 barn har vært syke i 3 uker. Er så utslitt. Er i stor mangel på egentid og egenomsorg. 

Anonymkode: 1c10e...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes jeg er veldig vanskelig å finne julegave til.  Det er nok fordi jeg aldri ønsker meg noe.  Synes jeg har alt.  Derfor kjøper han oftest en parfyme, body lotion, skjerf o.l.    

Èn gang overrasket han meg stort.  Hadde prøvd en kjole i en butikk, og falt aldeles for den.  Dessverre sa eier at den ikke var til salgs. Den skulle datteren hennes, som snart kom hjem på juleferie, få.  Om datteren ikke likte den, så skulle hun ringe meg.  Ingen ringte, og jeg var selvfølgelig skuffet.  
Julaften pakket jeg opp kjolen i gave fra mannen!  Damen i butikken hadde ringt ham og spurt om han hadde kjøpt julegave til meg :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...