Gjest Vikarsykepleier Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Iphonenen min finner ikke øreproppene via Bluetooth, og jeg lurer på om jeg må ha spesial-ørepropper på 11? Jeg brukte et annet merke på den tidligere iphonenen min, og det er trist hvis jeg må bytte disse når de faktisk fungerer helt fint. Eller må jeg laste ned en app eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Spørs hvilket merke det er. Noen merker har egne apper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 27. november 2023 #3 Del Skrevet 27. november 2023 Fountaine skrev (22 timer siden): Spørs hvilket merke det er. Noen merker har egne apper. Det er litt rart da at øreproppene fungerte på ip8 uten app, men jeg vil trenge det på en ip11? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 27. november 2023 #4 Del Skrevet 27. november 2023 Vikarsykepleier skrev (23 minutter siden): Det er litt rart da at øreproppene fungerte på ip8 uten app, men jeg vil trenge det på en ip11? iPhone 8 mottar ikke lenger oppdateringer. Så det kan hende appen har sluttet å oppdatere eller ikke støtter 11. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Del Skrevet 27. november 2023 I utgangspunktet burde det fungere helt fint, men det er lettere å feilsøke hvis du skriver hvilket produkt det er snakk om. Anonymkode: 84e96...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 Har koblet ganske mange forskjellige typer høytalere til blåtanna på iphone11: sonos (flere), bilen, jabra, wonderboom, apple watch. Feilsøk, finn brukerveiledningen på øreproppene dine. Anonymkode: 8b4d5...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. november 2023 #7 Del Skrevet 27. november 2023 Det dumme spørsmålet: Har du forsøkt å starte telefonen på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 27. november 2023 #8 Del Skrevet 27. november 2023 Titania skrev (4 minutter siden): Det dumme spørsmålet: Har du forsøkt å starte telefonen på nytt? Og har TS trykket på en paringsknapp? Det må trykkes på noe for at telefonen skal søke og finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå