Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går jeg fram? Har innsett at det er på tide å flytte fra samboer. Dette går ikke lengere. Han ser ingen problem med å drikke seg kanon hjemme foran barn. Og oppførsel hans i fylla er ikke go for verken meg eller barnet. Men hva gjør jeg?? Vil ikke rive barnet bort fra skolen det går på.. Og selv er jeg ufør så sitter ikke med flere tusen på bok. Vi har i tillegg kjæledyr som må bli med på lasset.. Og ev rettigheter på mer penger fra nav kommer ikke før ETTER jeg har meldt flytting.. Og vi må jo klare å leve her i huset til vi har funnet en bolig. Redd han kommer til å være rimelig ubehagelig når han vet vi er på boligjakt.  Og hvordan blir samvær? Vil ikke ha barnet på overnatting hos far når han drikker. Edru er han helt super. 

Anonymkode: 40dd5...84d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med å finne en bolig uten å si noe til han. 
ville spart hver krone fremover nå så du greier overgangen! 
Ville også bedt om time på familievernkontoret. Kanskje bare deg i første omgang? 
Og hva tenker du om samvær? 
Skal du tillate at barnet er alene med en stupfull mann??

Anonymkode: 16e24...3c7

• Liker 1
Skrevet

Vil at barnet ska ha faren sin men vil ikke at han ska være full eller påvirket av alkohol rundt henne.  E bare så oppgitt akkurat nå at jeg vet ikke hvordan fot jeg ska stå på.. Er ikke lett å finne en bolig heller når alt er så humla dyrt.  Men vet at dette skritte må taes nå. Har vært perioder tidligere men så har det gått seg til. Men kjenner at jeg er en skygge av meg selv, og ønsker ikke et sånt liv. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Mannonym20
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 8.28):

Hvordan går jeg fram? Har innsett at det er på tide å flytte fra samboer. Dette går ikke lengere. Han ser ingen problem med å drikke seg kanon hjemme foran barn. Og oppførsel hans i fylla er ikke go for verken meg eller barnet. Men hva gjør jeg?? Vil ikke rive barnet bort fra skolen det går på.. Og selv er jeg ufør så sitter ikke med flere tusen på bok. Vi har i tillegg kjæledyr som må bli med på lasset.. Og ev rettigheter på mer penger fra nav kommer ikke før ETTER jeg har meldt flytting.. Og vi må jo klare å leve her i huset til vi har funnet en bolig. Redd han kommer til å være rimelig ubehagelig når han vet vi er på boligjakt.  Og hvordan blir samvær? Vil ikke ha barnet på overnatting hos far når han drikker. Edru er han helt super. 

Drikker han så mye da? Er du sikker på at du ikke overdriver dette litt? Rimelig drastisk å flytte med barna sånn uten videre.

Skrevet
Mannonym20 skrev (1 time siden):

Drikker han så mye da? Er du sikker på at du ikke overdriver dette litt? Rimelig drastisk å flytte med barna sånn uten videre.

E det innafor å drikke hver helg fra morgen til kveld? 

Gjest Mannonym20
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

E det innafor å drikke hver helg fra morgen til kveld? 

nei det var kanskje litt mye ja. Både fredag og lørdag?

Skrevet

Du må på familievernkontoret ASAP..........

Du kan ikke bare rive ungen fra faren sin, tross at personen drikker.

Du må ta ansvar.

Anonymkode: e0b92...556

Skrevet
Mannonym20 skrev (22 minutter siden):

nei det var kanskje litt mye ja. Både fredag og lørdag?

Ja og søndags morra om det er noe igjen.. Synes ikke noe om at far er alkoholpåvirket rundt barn, men det er bare tull og de tåler det fint i følge han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du må på familievernkontoret ASAP..........

Du kan ikke bare rive ungen fra faren sin, tross at personen drikker.

Du må ta ansvar.

Anonymkode: e0b92...556

Har ingen plana om å rive barn fra far.. Barnet trenger faren sin i livet.  Jeg prøver fortvilt å ta ansvar. 

Skrevet

Jeg søkte på kommunal bolig i flere måneder, prøvde å spare litt til det mest nødvendigste. Nevnte det til min datter og prøvde å nevne det til samboeren i flere måneder at jeg har det ikke noe bra og trenger mere hjelp i huset og at psyken min var helt ødelagt.  Men det hjalp ikke. Så sa ifra på fredag at jeg kom til å flytte om en uke for da fikk jeg hjelp. Sov på sofaen den helgen og mandag så hadde han ordnet med nok folk så alt ble flyttet ut iløpet av dagen. Hatt noen runder med min datter som skyldte alt av flyttingen på meg. Hun trenger ikke å vite alt om hvorfor jeg ikke orket mere. Men ja vi sliter økonomisk og alt er tyngre når man er alene. Men hodet begynner å bli bedre og forholdet til min datter er bedre. Så jeg angrer ikke på at jeg flyttet, angrer bare på at jeg ikke gjorde det før. Og min datter kan treffe sin stefar når hun vil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...