AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Hei! Skal ta med en date ut i Oslo på tirsdag - noen tips til hvor vi kan spise? Her skal det imponeres! Dempet belysning, ikke for dyrt... gjerne så sentralt som mulig. Tar også imot forslag til barer/vinbarer etter vi har spist Anonymkode: cc8c1...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Klosteret? https://www.klosteret.no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Klosteret er bra. Ellers sjekk ut resturant Fjord om dere er gla i sjømat 👍 Anonymkode: f9d62...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Klosteret ser jo bare så koselig ut! Men er litt dyrt..? Anonymkode: cc8c1...977 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 Hvor i Oslo vil du? Anonymkode: 66db0...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 Gjerne så sentralt som mulig. Vi går rett fra jobb ved Jernbanetorget. Ser at Smia på Vålrenga også er koselig.. eller Oslo mekaniske for en drink etterpå. Har også sett på et sted som heter Ostara - så kult ut! Anonymkode: cc8c1...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 Habibi Anonymkode: ad5cc...f23 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #8 Del Skrevet 26. november 2023 Hvis du skal ha noe nært Jernbanetorget, så er Baltazar en litt koselig restaurant. Oslo Mekaniske er en søt date-bar synes jeg, om du liker den stilen (som jeg gjør) Der er det litt mørke hjørner med koselige sofaer og sånt. Går du litt opp på løkka så er Südøst bra restaurant, Nedre Løkka Cocktailbar er en sexy bar. Anonymkode: 2fc7a...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #9 Del Skrevet 26. november 2023 Klosteret er dyrt og har dårlig mat Anonymkode: 027c5...2a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 26. november 2023 #10 Del Skrevet 26. november 2023 Hareena skrev (1 time siden): Klosteret? https://www.klosteret.no/ Fra Aftenpostens anmeldelse: «Det er stort sett bare par som er ute denne kvelden, og stearinlysene lyser opp flørtende og kjærlige blikk. Skal du først ta med deg kjæresten ut på en romantisk middag, er dette uten tvil et av de beste valgene i Oslo.» Hvis dere er veldig unge, kan jeg jo forstå det blir litt dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #11 Del Skrevet 26. november 2023 Ostebutikken på Grunerløkka!! Så i intimt, romantisk og koselig. Men du må bestille bord da Anonymkode: 0fa7b...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 26. november 2023 #12 Del Skrevet 26. november 2023 Fyret mat & vinhus på Youngstorget 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #13 Del Skrevet 26. november 2023 Hva som er "for dyrt" er relativt. Hva legger du i dette? Du sier heller ikke noe om hva slags mat dere liker. Uansett, dersom dette allerede er tidlig i uken som kommer, bør du være veldig rask med å booke bord. Og kanskje ro ned tanken om imponering, jeg hadde i alle fall ikke blitt imponert hvis poengt var å imponere. Anonymkode: fae31...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 26. november 2023 #14 Del Skrevet 26. november 2023 Smia ER veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #15 Del Skrevet 26. november 2023 Egon selvsagt! Inge over, ingen ved siden av! Anonymkode: 2799b...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 26. november 2023 #16 Del Skrevet 26. november 2023 https://mother-india.no/bislett/ Dette er mit yndlingsted, mest fordi maten er veldig god. Prisene er helt greie og jeg synes lokalene har stemning (på en indisk resturante måtte, kansje ikke typisk romantisk). Så liker dere indisk mat kan du jo vurdere den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #17 Del Skrevet 26. november 2023 Mirabelle Anonymkode: bf6db...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 26. november 2023 #18 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg liker Egon i Oslo. Men har lyst å forsøke Brasillia i Oslo. Jeg har forsøkt den en annen plass I landet og den var fantastisk bra 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 26. november 2023 #19 Del Skrevet 26. november 2023 https://pinchonation.no/restaurant/no-oslo-rosenkratz/ Dette er også et morsomst sted foresten. Gode drinker og morsomt konsept! De serverer tapes retter og dere bestiller på mobilen, morsomt å prøve. Tenker kansje det kan være litt imponerende og anderledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #20 Del Skrevet 26. november 2023 Så mange bra forslag - tusen takk! Ja, det er gøy med et litt kult og anderledes sted også Så kanskje pincho, eller så står det mellom smia og ostebutikken. Vi er begge voksne og i jobb, så betale litt gjør vi jo selvfølgelig - tenkte bare at det ikke var de dyrestene/ mest fancy stedene TS Anonymkode: cc8c1...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå