Gå til innhold

Restaurant i Oslo som er romantisk, har god atmosfære og ikke er alt for dyrt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ta med en date ut i Oslo på tirsdag - noen tips til hvor vi kan spise? Her skal det imponeres! ;) Dempet belysning, ikke for dyrt... gjerne så sentralt som mulig.

Tar også imot forslag til barer/vinbarer etter vi har spist :)

Anonymkode: cc8c1...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klosteret er bra. Ellers sjekk ut resturant Fjord om dere er gla i sjømat 👍

Anonymkode: f9d62...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne så sentralt som mulig. Vi går rett fra jobb ved Jernbanetorget. Ser at Smia på Vålrenga også er koselig.. eller Oslo mekaniske for en drink etterpå.  Har også sett på et sted som heter Ostara - så kult ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skal ha noe nært Jernbanetorget, så er Baltazar en litt koselig restaurant. 

Oslo Mekaniske er en søt date-bar synes jeg, om du liker den stilen (som jeg gjør) :) Der er det litt mørke hjørner med koselige sofaer og sånt. 

Går du litt opp på løkka så er Südøst bra restaurant, Nedre Løkka Cocktailbar er en sexy bar.

Anonymkode: 2fc7a...b7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hareena skrev (1 time siden):

Fra Aftenpostens anmeldelse:

«Det er stort sett bare par som er ute denne kvelden, og stearinlysene lyser opp flørtende og kjærlige blikk. Skal du først ta med deg kjæresten ut på en romantisk middag, er dette uten tvil et av de beste valgene i Oslo.»

Hvis dere er veldig unge, kan jeg jo forstå det blir litt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostebutikken på Grunerløkka!! Så i intimt, romantisk og koselig. Men du må bestille bord da

Anonymkode: 0fa7b...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er "for dyrt" er relativt. Hva legger du i dette? Du sier heller ikke noe om hva slags mat dere liker. Uansett, dersom dette allerede er tidlig i uken som kommer, bør du være veldig rask med å booke bord. Og kanskje ro ned tanken om imponering, jeg hadde i alle fall ikke blitt imponert hvis poengt var å imponere.

Anonymkode: fae31...d20

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg liker Egon i Oslo. Men har lyst å forsøke Brasillia i Oslo. Jeg har forsøkt den en annen plass I landet og den var fantastisk bra 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange bra forslag - tusen takk! Ja, det er gøy med et litt kult og anderledes sted også :) Så kanskje pincho, eller så står det mellom smia og ostebutikken. 

Vi er begge voksne og i jobb, så betale litt gjør vi jo selvfølgelig - tenkte bare at det ikke var de dyrestene/ mest fancy stedene :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...