Gå til innhold

Sex med eldre dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer kjappere med eldre kvinner, jeg er 29 og hun 48, hun er litt lubben, men jeg gikk veldig fort første gang. Jeg sendte melding å sa det var litt flaut. Når vi møttes spurte hun om jeg likte eldre noe jeg gjør, hun sa hun hadde vært med yngre enn meg. Jeg sa blir så kåt når hun tar meg inn, hun sa yngre ble fort klar igjen og at hun liker meg godt. Hun spurte om jeg trodde vi kunne blitt et par, jeg hadde hun med til venner når hun spurte det var flaut om vi hadde sex. Jeg vil ha sex når som helst med hun, hun satt oppå når vi ble forstyrret, før hun la seg ned, jeg klarte ikke vente hun liker hvor kåt hun gjør meg, men jeg føler hun trenger mer? Vi snakker max 1-2min

Anonymkode: 07e92...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis hvem som er guttungen og den VOKSNE dama her. 
🤦🏼‍♀️

Anonymkode: aedac...af2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis menn er 29 år gammel så han er ung, hvis damen så hun er gammel i denne alderen, kvinner blir veldig fort gamle 

Anonymkode: e49f6...bb9

🤮

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror du har hatt for mye sex med henne i fantasiene.. og ronket, og kommet fort av resultat at dette. Kroppen husker det du har "trent på".

Hvorfor vet jeg dette? Jo jeg har gjordt den samme tabben selv.. Jeg ble mere utholdende, hvis jeg brukte lengre tid på forspillet i fantasiene og når vi var sammen. Og for de som tror at ei på 40 er mye deiligere, enn ei på 80 år tar skammelig feil. Det er ingen vesenlig forskjell på disse to.. det er bare det at vi som tenner på aldersforskjell, tenner så mere på ei som er eldre, enn ei på vår egen alder.

Hvorfor vet jeg dette? Jo for jeg har bestandig hatt sansen og tenning på aldersforskjell. Men nå begynner jeg å tenne på alle aldre.. såfremt hun er moden ifht alder. Så modenhet og sex-appeal, omsorg for nytelse.. det er det jeg tenner mest på i dag. De eldre viser også så mere takknemlighet, og stønner så mye ærligere.

Det er en av årsakene at jeg vil være singel en stund til, for jeg vil glede mest mulig før jeg inngår et forhold🤭 Hemmelige lisskjærester er vi uansett.. og jo.. jeg sitter gjerne på en kaffebar å spiser napoleonskake med henne, og beviser stolt at jeg er hennes handyman i hjemmet. Så får folk tro hva de vil, og det har jeg merket meg.. men det er jo bare misunnelse😅

Endret av Bamseklemmer
..små skrivefeil bare..
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

jeg er 29 og hun 48,

Helt perfekt combo for gloheit sex.  Om du kommer fort første gangen, er du ganske fort klar igjen for en ny runde. Det går seg til etterhvert, kjør på.  👍🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...