AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Opp gjennom årene har PMSen min utviklet seg til full on PMDD, og det er ille! Det er sånn at familien skyr meg når de merker at den er på vei, og jeg blir psyk, og har alle de klassiske PMS-symptomene bare mye verre enn før. Jeg blir bl.a irrasjonell og teit, får angstanfall og er hissig/utålmodig. Det er ikke lett å være mannen min, for å si det sånn.. Er det noen som får beroligende eller lignende av legen pga dette? K43 Anonymkode: 0dcbe...fdc
Anna Maria Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Opp gjennom årene har PMSen min utviklet seg til full on PMDD, og det er ille! Det er sånn at familien skyr meg når de merker at den er på vei, og jeg blir psyk, og har alle de klassiske PMS-symptomene bare mye verre enn før. Jeg blir bl.a irrasjonell og teit, får angstanfall og er hissig/utålmodig. Det er ikke lett å være mannen min, for å si det sånn.. Er det noen som får beroligende eller lignende av legen pga dette? K43 Anonymkode: 0dcbe...fdc jeg går på antidepressiva i en noe moderat dose, brintellix(som ikke påvirker libidoet forøvrig) og kjenner ikke noe som helst til plagene lenger, og jeg var mer eller mindre suicidal hver mnd. Det var virkelig ille. Na bare kommer mensen. Har ingen bivirkninger av medisinen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 Anna Maria skrev (6 timer siden): jeg går på antidepressiva i en noe moderat dose, brintellix(som ikke påvirker libidoet forøvrig) og kjenner ikke noe som helst til plagene lenger, og jeg var mer eller mindre suicidal hver mnd. Det var virkelig ille. Na bare kommer mensen. Har ingen bivirkninger av medisinen. Da er du heldig som har fått effekt på den måten. Jeg har prøvd "alt" av antidepressiva, og fått bivirkninger av alt utenom Zoloft. Bruker den fast nå, max dose, libido-scmibido.. Men den virker ikke i uka før og litt inn i mensen. ikke i det hele tatt. Jeg har mest lyst å bare gjøre kort prosess, og bare får fjernet spetakkelet! Alt, inkludert eggstokkene. Men fikk høre at det får jeg nok avslag på, at det skal mer til for å fjerne eggstokkene. Uff, nå er det begynt igjen, føler meg helt uttafor og er så lei av at det er sånn hver eneste mnd. Skulle ønske jeg kunne gjemme meg under dyna til det går over Anonymkode: 0dcbe...fdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå