AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg har endelig fått et fint tilrettelagt tilbud hvor jeg (hvertfall mer enn tidligere) kan velge litt mer selv hva jeg vil prøve ut. Min barne ungdom og tidlig voksenliv bestod av tung rus, sånn at jeg har ikke utdannelse. Aldri hatt en ekte jobb. Men blitt mer angstfyll fordi jeg har blitt tvunget ut i ting som har trigget angsten, praksis i butikker og denslags. Dårlig oppfølging osv. Men vet virkelig ikke hva jeg vil. Typisk mannfolkarbeid er ikke noe for meg, er i god form fysisk egentlig men ikke særlig praktisk anlagt. og har funnet ut at butikk jobber heller ikke går siden angsten blir skyhøy. Synes det er skummelt med mye mennesker rundt meg. Vil så gjerne velge riktig nå som jeg har fått denne sjansen da. Har dere noen forslag til jobber/retning som kunne fungert for meg? Ps, det er også snakk om at jeg har mulighet for å få utdannelse i tillegg. Derfor synes jeg det er ekstra dumt at jeg er så usikker på hva jeg skal velge. Redd for å gå for noe som går skeis med engang. Anonymkode: 5c047...9cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Barnehage ? Anonymkode: f76b9...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Barnehage ? Anonymkode: f76b9...e9b Hadde faktisk lyst til det en stund, men fikk beskjed om at det anbefales ikke til folk som har angst og som fort blir utslitt av kaos og bråk? Anonymkode: 5c047...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Har ikke noen råd å komme med, men ønsker deg masse lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg tenker du må sette deg ned å tenke litt over hva interessene dine er, hvilke utdanningsløp du tenker det er realistisk at du kan komme deg gjennom, og akkurat hva som utløser trigger for deg (slik at du kan unngå det). Vil du jobbe med folk? Barn? Ungdom? Vil du helst unngå for mye folk? Kontor? Liker du kjemi/industri/lab? Jeg tok utdanning i voksen alder selv, og det var først da jeg begynte på vgs (voksen) at jeg forsto hva jeg interesserte meg for. Hadde ikke trodd på forhånd at det var matematikk og kjemi. Ønsker deg masse lykke til, ikke et lett valg det der. ❤️ Anonymkode: 7d55a...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 Kontorjobb går jo hvis du kan få utdanning. Rådgiver/konsulent for eksempel. Kanskje noe med økonomi? Eller sosionom? Baker? Anonymkode: f76b9...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 Portør. Anonymkode: 29e64...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #8 Del Skrevet 26. november 2023 Hva med gartner. Ikke anleggsgartner men produksjonsgartner el lign. Anonymkode: 6fb1a...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 26. november 2023 #9 Del Skrevet 26. november 2023 Sjåfør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #10 Del Skrevet 26. november 2023 Tannhelsesekretær, dyrepleier Anonymkode: 2f0ac...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #11 Del Skrevet 26. november 2023 Kokk? Som institisjonskokk slipper man å forholde seg til mange ukjente mennesker Anonymkode: 6a661...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #12 Del Skrevet 26. november 2023 Takk for mange nyttige tips Anonymkode: 5c047...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #13 Del Skrevet 26. november 2023 Helsefagarbeider? ❤️ Anonymkode: f440d...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #14 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har endelig fått et fint tilrettelagt tilbud hvor jeg (hvertfall mer enn tidligere) kan velge litt mer selv hva jeg vil prøve ut. Min barne ungdom og tidlig voksenliv bestod av tung rus, sånn at jeg har ikke utdannelse. Aldri hatt en ekte jobb. Men blitt mer angstfyll fordi jeg har blitt tvunget ut i ting som har trigget angsten, praksis i butikker og denslags. Dårlig oppfølging osv. Men vet virkelig ikke hva jeg vil. Typisk mannfolkarbeid er ikke noe for meg, er i god form fysisk egentlig men ikke særlig praktisk anlagt. og har funnet ut at butikk jobber heller ikke går siden angsten blir skyhøy. Synes det er skummelt med mye mennesker rundt meg. Vil så gjerne velge riktig nå som jeg har fått denne sjansen da. Har dere noen forslag til jobber/retning som kunne fungert for meg? Ps, det er også snakk om at jeg har mulighet for å få utdannelse i tillegg. Derfor synes jeg det er ekstra dumt at jeg er så usikker på hva jeg skal velge. Redd for å gå for noe som går skeis med engang. Anonymkode: 5c047...9cb Jeg har tre i familien som er i samme situasjon som deg. En jobber som renholder En jobber på ungdomsklubb En jobber som nattevakt på psykisk helse og rus, denne tok utdanning gjennom jobben. Anonymkode: 0da4e...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå