Gå til innhold

Flørtet hun med meg, eller er det bare jeg som overdriver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sjeldent vi snakker sammen på grunn av at jeg ikke er en person som liker å bli kjent og snakke med folk ofte, siden jeg er mer innadvendt, men også fordi hun var flyttet til en annen avdeling i en periode. Hun er gift og har barn. Vi var på julebord med jobben her om dagen og satt foran hverandre. Helt normalt pratet vi litt, og det var hun som startet samtalen. Etter hvert i samtalen spurte hun om jeg var gift eller i et forhold, og jeg sa at jeg var forlovet, men fortsatt ikke hadde ring. Jeg ble overrasket over at hun også sa at hun har barn, er gift, og heller ikke har ring? Videre slo hun meg på foten under bordet, og jeg er litt usikker om det var en ren tilfeldighet. Jeg klarte også å fange henne tilfeldig når det var stille, og hun så på meg på en rar måte. I tillegg er jeg ikke en person som liker å gi klemmer, og når jeg skulle dra, hilste jeg på hånd med alle. Men hun dro meg mot  å gi en klem. Hun var ikke full.   

Anonymkode: 80b25...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som ingenting? 

Ikke at det betyr at hun ikke er interessert, men det er ingenting her som sier hun er det. Å ikke bruke giftering, komme tilfeldig borti den man sitter ved og å være en klemmer er da helt vanlige ting. 

Når det er sagt - noen ganger så får man en følelse fordi den stemmer. Jeg mener å ha litt antenner på dette og kan se nærmest i blikket på en mann om han er litt interessert. Så du kan jo ha plukket opp noe, selv om akkurat de faktiske tingene du skriver her ikke er noe tydelige signaler.

Anonymkode: 319a1...c05

Skrevet

Hun prøvde nok bare å være hyggelig og gjøre det beste ut av situasjonen for å gjøre det hyggelig siden dere satt rett overnfor hverandre. Selv om ikke du er en klemmer, er kanskje hun det… ville ikke lagt noe i det. 

Skrevet

Hvordan fanget du henne? 🤣 spenstig julebord.

Anonymkode: 0dce2...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...