AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Har noen en gps sporer for katt å anbefale ? Har sett litt på lilcat og tractive, men usikker på hva som er best. Har ikke lyst å bruke mye penger på abonoment hvis det ikke funker. Prøvde å kjøpe samsung airtag men det var helt ubrukelig ihvertfall. Vil ha noe der jeg kan se hvor katten er i sanntid, og gjerne hvor den har vært også! Anonymkode: dc848...f16
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 Jeg har veldig god erfaring med Tractive. Brukt den i flere år på flere katter. Anonymkode: 4fe20...4f8 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 Tractive helt klart. Hørt så mye negativt om lilcat at det gidder jeg ikke å prøve engang. Vi har hatt den samme trackeren i 3 år nå, funker som bare det. Det har kommet en ny og mindre versjon, den skal vistnok være enda bedre til å ta opp signaler som gjør at den oppdateres fortere. Det positive med den vi har er at man kan bytte batteri, så vi har alltid et som er ladet, som gjør at katten aldri er uten gps, dette kan man ikke med de nye har jeg skjønt. Anonymkode: 43353...eba
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Skrevet 27. november 2023 Om du bruker søkefunksjonen her på forumet vil du finne en del innlegg om akkurat det samme som er opprettet i løpet av den siste tiden😊 Anonymkode: 9ff61...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå