AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Jeg har skrevet her før om en jeg sendte hjem pga han var full og fornærmet meg. Nå har det gått flere uker og vi har ikke møttes siden. Er jeg desperat og mister min verdi om jeg kontakter han fordi jeg savner sex og nærhet? Bør jeg holde meg unna han? Anonymkode: 5a9ec...542
Pappi Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Finn en annen, du kommer mest sannsynlig å oppleve det samme igjen om du tar opp tråden med samme fyren. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Pappi skrev (21 minutter siden): Finn en annen, du kommer mest sannsynlig å oppleve det samme igjen om du tar opp tråden med samme fyren. Takk. Har slettet han på snap og Facebook nå. Håper jeg glemmer han. Var dum å sendte han en snap. Så han har vært inne på snap, men ikke åpnet min snap. Nå slettet jeg snap og han som venn. Nå et han ute av syne og ut av sinn så lettere å glemme han og ikke la han såre meg. Anonymkode: 5a9ec...542
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Ingen trøstende ord her 🥲 Anonymkode: 5a9ec...542
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 Vet ikke hvordan han fornærmet deg, så det er vanskelig å uttale seg om. Men om det ikke var noe dramatisk - hvorfor ikke? Anonymkode: 4fcfc...370 1
Trolltunge Skrevet 26. november 2023 #6 Skrevet 26. november 2023 Skal prøve å huske noenlunde ordrett det beste rådet jeg noen gang har fått; Selv om mennesker har sviktet deg må du gi nye mennesker en sjanse, for mennesker er ikke skapt til å være alene. Du må derfor gi mennesker en sjanse til å vise at de ikke vil gjøre deg vondt. Det er klokt å gi nye mennesker en sjanse. Det som er dumt er å gi mennesker som allerede har såret deg en sjanse til å gjøre det igjen. De har jo allerede vist seg å ikke være bra mennesker. Det var iallefall essensen i det, om ikke ordrett. Med andre ord, ikke gi ham en ny sjanse, men vær åpen for å gi andre en sjanse. Det finnes mange bra menneske, men de som allerede har vist at de ikke vil behandle deg bra bør du styre unna. Så ikke ta kontakt med akkurat ham. 1
Bamseklemmer Skrevet 26. november 2023 #7 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen trøstende ord her 🥲 Anonymkode: 5a9ec...542 Jeg kan trøste deg med.. at de fleste menn elsker å ha sex med deg i edru tilstand🤭 Sett ei kork i musa, ikke la deg friste.. Kjenn heller på at tålmodigheten din, bygger på noe superdeilig edrusex i fremtiden😇 1
Coachshinny Skrevet 26. november 2023 #8 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har skrevet her før om en jeg sendte hjem pga han var full og fornærmet meg. Nå har det gått flere uker og vi har ikke møttes siden. Er jeg desperat og mister min verdi om jeg kontakter han fordi jeg savner sex og nærhet? Bør jeg holde meg unna han? Anonymkode: 5a9ec...542 Finn en annen en du😉 Han her vil garantert gi samme opplevelse. 1
Pappi Skrevet 26. november 2023 #9 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen trøstende ord her 🥲 Anonymkode: 5a9ec...542 Det var ikke åpenbart for meg at det var trøstende ord du var ute etter. Du vil absolutt ikke miste din verdi om du kontakter ham igjen, men som sagt er sjansen stor for å bli såret igjen og hvis du da i tillegg utvikler sterkere følelser for vedkommende kan du fort bli fanget i en situasjon der du stadig blir såret. Hvorfor utsette deg selv for dette når det finnes flotte alternativer der ute? 1
feliek54 Skrevet 26. november 2023 #10 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har skrevet her før om en jeg sendte hjem pga han var full og fornærmet meg. Nå har det gått flere uker og vi har ikke møttes siden. Er jeg desperat og mister min verdi om jeg kontakter han fordi jeg savner sex og nærhet? Bør jeg holde meg unna han? Anonymkode: 5a9ec...542 Du som er kvinne bør det være lett å finne en snill vennlig person som er edru 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #11 Skrevet 26. november 2023 Takk for fine svar ❤️ Skal lete ette en annen. Anonymkode: 5a9ec...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå