Gå til innhold

Runket en kompis

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg trenger råd: fortsette å være venner eller prøve å bli fwb/kjærester?

Anonymkode: 4d611...d20

Jeg skal gi deg et tips, som kommer til å gi deg et spennende hærlig vennskap. Ikke ha sex! for det kan ende med dårlig vennskap, den dagen det evt. blir slutt.

Jeg og ei venninne var ektevenner, og vi hadde masse gøy sammen, uten et eneste kyss på våre lepper. Vi delte leilighet sammen i et studieår. Hun var ei kåtsara, det visste jeg godt i fra før.. Men hun onanerte såpass høylytt, at jeg skulle høre henne gjennom veggen. Hun skjønte også at jeg ble spinnvill kåt av det, så jeg sendte de samme lydene tilbake gjennom veggen. Og når vi sto opp, gliste vi bare til hverandre som om ingenting har skjedd.. Vi tente like mye på lydene, og at vi onanerte samtidig. Vi så jo ikke hverandre, men det ble som en slags kommunikasjon uten at vi sa noe om dette. Vi onanerte hver bidige morgen før skolen, etter skolen og sent om kveldene. Vi kalte det "leksetid" på soverommet..

Etter er fest på byen og vel hjemme avslørte vi hverandres "hemmeligheter", vi lo masse av dette.. Og vi foreslo at vi skulle onanere sammen på hver vår sofa i stuen.. så gikk vi over til å onanere hverandre.. så ble oralen utprøvd, så vi ble begges våre mestre. Vi hadde aldri penetrerende sex.. alt annet var lov.. Vi ble så betatt i å nyte hverandre, at vi skoftet skolen.

Det gjorde ingenting med vår ektevennskap, det ble bare mere styrket🥰 Btw.. hun er i dag fadder på et av mine barn💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg trenger råd: fortsette å være venner eller prøve å bli fwb/kjærester?

Anonymkode: 4d611...d20

Kanskje bli kjærester hvis dere føler for det begge to

Anonymkode: 7f70f...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...