Fighter83 Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 men kanskje ikke blir kjæreste med på en stund til evt at relasjon ikke er sånn at man blir kjærester engang. Jeg har dette med å gi gaver til folk jeg liker, som jeg setter pris på og som jeg vet kanskje vil sette pris på det jeg gir. Men hva flate gir man egentlig til noen som man dater litt/treffer litt når man har barnefri og som det har vart en stund med men som man ikke er kjæreste med og det virker liksom ikke som man blir kjæreste med på en god stund til liksom. Har vridd og gnaga fælt på dette den siste uka😂 Endt opp med å bake en boks med diverse søte småkaker til han. Kjekt å gjøre unna noe av julebakinga og samtidig ordne med en gave👏 Hva ville du satt pris på av en du har truffet en god stund?
DeLorean Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 (endret) Fin greie du har der. Sympatisk 🤗 Jeg ga en date ifjor en morsom t-shirt. Angrer litt, ble jo plutselig dumpet ut av det blå. Men men, sånn er det. Kommer IKKE til å gjøre noe sånt igjen. Hvis jeg skulle fått noe hadde det holdt med en sjokoladeplate 😁 Eller en kul t-shirt! Ikke noe dyrt, maks 200kr. Godthaill.com har mye morsomt. Og det hadde Probat og, men de er konkurs.. Endret 25. november 2023 av DeLorean 1
DeLorean Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 https://www.godthaill.com/products/kanye-fa-kaffe-1 Ikke noe fan av fyren, men veldig artig den her! 😉 2
KallePils Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Fighter83 skrev (8 timer siden): men kanskje ikke blir kjæreste med på en stund til evt at relasjon ikke er sånn at man blir kjærester engang. Jeg har dette med å gi gaver til folk jeg liker, som jeg setter pris på og som jeg vet kanskje vil sette pris på det jeg gir. Men hva flate gir man egentlig til noen som man dater litt/treffer litt når man har barnefri og som det har vart en stund med men som man ikke er kjæreste med og det virker liksom ikke som man blir kjæreste med på en god stund til liksom. Har vridd og gnaga fælt på dette den siste uka😂 Endt opp med å bake en boks med diverse søte småkaker til han. Kjekt å gjøre unna noe av julebakinga og samtidig ordne med en gave👏 Hva ville du satt pris på av en du har truffet en god stund? Ett eller annet som viser at du har lyttet til hva vedkommende har sagt. Derfor finnes det heller ikke noe konkret svar på dette som du kan få fra andre. Det typiske er jo å trekke videre på en kul måte på noe dere har ledd av sammen. Altså ett eller annet som spiller på "intern humor" dere imellom. Men sørg for at det samtidig blir litt for intimt til å bare være ren "kompis-gave". Slike gaver blir ikke kleint seriøse, og samtidig bygger de opp under tilknytning/bonding men på en måte som skaper litt gnist. 1
Fighter83 Skrevet 26. november 2023 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2023 DeLorean skrev (7 timer siden): https://www.godthaill.com/products/kanye-fa-kaffe-1 Ikke noe fan av fyren, men veldig artig den her! 😉 Hahaha🤣 Lo godt ihvertfall 🤣
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Skrevet 26. november 2023 10 hours ago, DeLorean said: https://www.godthaill.com/products/kanye-fa-kaffe-1 Ikke noe fan av fyren, men veldig artig den her! 😉 Det var DRITKUL Anonymkode: 16226...e4a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Skrevet 26. november 2023 Jeg har bestilt noe greier basert på intern humor , men jeg vet ikke om det slår an 🙈 også har han mye bedre økonomi enn meg så jeg er redd han kjøper noe skikkelig , også kommer jeg med det . Har selv bursdag før jul , så tenker at jeg kan se an om jeg får noe da eller ikke 🙈 Anonymkode: d001b...0b1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #8 Skrevet 27. november 2023 Fighter83 skrev (På 25.11.2023 den 22.25): Har vridd og gnaga fælt på dette den siste uka😂 Endt opp med å bake en boks med diverse søte småkaker til han. Kjekt å gjøre unna noe av julebakinga Koselig tanke da, men fordrer det ikke litt varsomhet særlig om man ikke vet om man blir et par, vi vet jo alle at veien til mannens hjerte ikke er hva du foretar deg på soverommet 😅 Anonymkode: 62e79...cd9 1
Fighter83 Skrevet 27. november 2023 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Koselig tanke da, men fordrer det ikke litt varsomhet særlig om man ikke vet om man blir et par, vi vet jo alle at veien til mannens hjerte ikke er hva du foretar deg på soverommet 😅 Anonymkode: 62e79...cd9 Hahahaha🤣 Ikke det nei... du er heeeelt sikker på det 🤣🤣🤣😉
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #10 Skrevet 27. november 2023 On 11/25/2023 at 10:25 PM, Fighter83 said: men kanskje ikke blir kjæreste med på en stund til evt at relasjon ikke er sånn at man blir kjærester engang. Jeg har dette med å gi gaver til folk jeg liker, som jeg setter pris på og som jeg vet kanskje vil sette pris på det jeg gir. Men hva flate gir man egentlig til noen som man dater litt/treffer litt når man har barnefri og som det har vart en stund med men som man ikke er kjæreste med og det virker liksom ikke som man blir kjæreste med på en god stund til liksom. Har vridd og gnaga fælt på dette den siste uka😂 Endt opp med å bake en boks med diverse søte småkaker til han. Kjekt å gjøre unna noe av julebakinga og samtidig ordne med en gave👏 Hva ville du satt pris på av en du har truffet en god stund? Facial? Men fra spøk til alvor, hva med konsertbilletter til dere begge? En opplevelse for begge? Anonymkode: 32a81...049 1
Fighter83 Skrevet 27. november 2023 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Facial? Men fra spøk til alvor, hva med konsertbilletter til dere begge? En opplevelse for begge? Anonymkode: 32a81...049 Hørtes jo veldig moro ut👏😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå