AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Jeg har en kjæreste som aldri kysser med tunge, hvor vanlig er dette egentlig? Føler etterhvert avsmak, og har ikke lyst til å kysse/kline. Føles som tørre filmkyss og ikke det klining skal forberede til 🥺 Anonymkode: 9cfcc...d63
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en kjæreste som aldri kysser med tunge, hvor vanlig er dette egentlig? Føler etterhvert avsmak, og har ikke lyst til å kysse/kline. Føles som tørre filmkyss og ikke det klining skal forberede til 🥺 Anonymkode: 9cfcc...d63 Notert . Anonymkode: 6ac89...cf8
Fioljenta Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Noen liker med og andre uten tunge. Kanskje av vane? Kanskje fordi de er redde for at det skal bli for mye tunge? Kanskje fordi de ikke har prøvd noe annet? Eller kanskje de bare liker det sånn de liker det? Men det er jo tydelig at dere liker å kysse på forskjellige måter. Kanskje dere har lyst til å prøve «kyssestaffetten» jeg har laget? Ideen er å få ideer til mange forskjellige måter å kysse på og kanskje finne noe begge liker. Personlig synes jeg det er litt lettere å bruke sånne idebanker enn å foreslå selv. Vi kan selvsagt snakke sammen og jeg er ganske god på å fortelle hva jeg ønsker, men det er lett å gå i gamle spor eller styre for detaljert. Med sånne idebanker blir jeg mer åpen for noe nytt, leke og ha det gøy uten å perfeksjonere. Og det synes jeg er gøy. 2
Gjest Mr. Ron Skrevet 25. november 2023 #4 Skrevet 25. november 2023 Det kan være at han (eller du) har litt stram ånde av ulike grunner (kanskje en betent tan, matinntak eller en infeksjon). Dette ville i tilfelle begrenset noe av frimodigheten. Kanskje ham kjenner på egen ånde?? Synes det virker pussig om dere ikke tungekysser hvis dere har vært kjærester en tid. Tips: Server en skjokolade dere begge liker, så tungekyss med skjokolade i munnen (det hendet vi bruker det trikset på morgenkvisten.😁
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Skrevet 25. november 2023 Tror vi er ganske mange som ikke liker dytte tunger i kjeften på folk. Det er avtennende for meg og mannen ihvertfall. Anonymkode: 0bf4f...2ae 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #6 Skrevet 25. november 2023 Tungekyss syns jeg er ekkelt, grøss! Tungekyss er sånt som ungdommene driver med, bytter spytt og ubåter! Nam nam Anonymkode: 40db2...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #7 Skrevet 25. november 2023 Mr. Ron skrev (5 minutter siden): Det kan være at han (eller du) har litt stram ånde av ulike grunner (kanskje en betent tan, matinntak eller en infeksjon). Dette ville i tilfelle begrenset noe av frimodigheten. Kanskje ham kjenner på egen ånde?? Synes det virker pussig om dere ikke tungekysser hvis dere har vært kjærester en tid. Tips: Server en skjokolade dere begge liker, så tungekyss med skjokolade i munnen (det hendet vi bruker det trikset på morgenkvisten.😁 Æsj! 🫢🤢🤮 Anonymkode: 40db2...6a8 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 25. november 2023 #8 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tungekyss syns jeg er ekkelt, grøss! Tungekyss er sånt som ungdommene driver med, bytter spytt og ubåter! Nam nam Anonymkode: 40db2...6a8 Jeg visste ikke at det har gått ut på dato for oss voksne. Nei, det skal jeg ikke fortelle min kone!😜
Gjest Mr. Ron Skrevet 25. november 2023 #9 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Æsj! 🫢🤢🤮 Anonymkode: 40db2...6a8 Æsj!. Det er vel bare å oppsøke tannlege eller lege hvis noen har problem med ånden, slik at en kan få fikset problemet. Dette var jo bare en av årsakene det kunne være.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #10 Skrevet 25. november 2023 Hmm jeg elsker kyssing og det er en solid del av min telling. Du burde fortelle partner hva det betyr for deg og om det er noe du kan gjøre for se han skal ønske mer nærhet. Da får du vertfall svar. Mulig han er slik som ikke liker det og da må jo du ta et valg om det er noe du kan leve med? Anonymkode: 1c531...a84
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #11 Skrevet 25. november 2023 Har ikke noe med ånde å gjøre. Gjør meg trist og skuffet. Så lurte jeg på hvorfor folk kliner da? Bare lepper og kyss.. veldig rart for meg. Anonymkode: 9cfcc...d63 1
Bamseklemmer Skrevet 26. november 2023 #12 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har en kjæreste som aldri kysser med tunge, hvor vanlig er dette egentlig? Føler etterhvert avsmak, og har ikke lyst til å kysse/kline. Føles som tørre filmkyss og ikke det klining skal forberede til 🥺 Anonymkode: 9cfcc...d63 Jeg gjør forskjell på hverdagskyss og elskovskyss da TS.. men tungekyss skjer vel mest før, eller i forspill for å kåte opp hverandre. Men jo.. det er svært opphissende.. og tungekyss skjer da også når vi penetrerende sex, men også etter oralen, så får vi jo "smake" på hverandre.. I ung alder måtte jeg lære meg å kysse, før jeg lærte meg oralen.. hun var en meget klok voksen dame, for jeg ble en mester både til å kysse og slikke. Og det stemmer fremdeles, kyssing på riktig måte kan fremheve sexen mange hakk🥰🙈 Jeg skjønner din frustrasjon meget godt TS, for det å ikke få kyss er så usexy..
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #13 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har ikke noe med ånde å gjøre. Gjør meg trist og skuffet. Så lurte jeg på hvorfor folk kliner da? Bare lepper og kyss.. veldig rart for meg. Anonymkode: 9cfcc...d63 Lepper og kryss er digg. Tunge ødelegger alt for enkelte av oss. Anonymkode: 0bf4f...2ae
SlemUlv Skrevet 26. november 2023 #14 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har en kjæreste som aldri kysser med tunge, hvor vanlig er dette egentlig? Føler etterhvert avsmak, og har ikke lyst til å kysse/kline. Føles som tørre filmkyss og ikke det klining skal forberede til 🥺 Anonymkode: 9cfcc...d63 har du faktisk spurt partneren din om dette? Eneste som kan svare på hvorfor hen ikke gjør det, er hen. For min del, liker jeg ikke kroppsvæsker, så jeg kliner ikke.
Miss91 Skrevet 26. november 2023 #15 Skrevet 26. november 2023 Det hadde jeg hatt problemer med, jeg elsker å kline 😍
Gjest MarylinX Skrevet 26. november 2023 #16 Skrevet 26. november 2023 For meg er kyssing en veldig viktig del av sex. Det virker som bensin på bål hvis kyssingen er god. Må være tunge involvert ja, men med passe aktivitet og fuktighet😊
feliek54 Skrevet 26. november 2023 #17 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har en kjæreste som aldri kysser med tunge, hvor vanlig er dette egentlig? Føler etterhvert avsmak, og har ikke lyst til å kysse/kline. Føles som tørre filmkyss og ikke det klining skal forberede til 🥺 Anonymkode: 9cfcc...d63 jeg hadde mye sex med ei for en del år siden og hun ville ikke kysse med tunge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå