Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har i 14 år vært sammen med en jeg er ganske sikker på er en narsissist, han har hvertfall sykt mange trekk. 
uansett. Nå er det slutt. Men de siste 2 årene har jeg vært besatt av å lese om narsissisme, og vært gal. Jeg går i terapi nå, pga dette og pga forholdet som var. 

nå nylig har jeg endelig turt å snakke med folk om han, hva han har gjort, gjør osv. MEN, nå føler jeg meg igjen som er narsissist selv. Siden jeg snakker dritt om han til alle med en gang det er slutt😭 er det feil av meg??? 

Anonymkode: e7ef7...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk nok om ham og dine egne følelser til å kunne komme over ham. Du må videre i en verden hvor han ikke er. 

Skrevet

Jeg skjønner at du er sint og fortvilet over å ha vært i et dårlig forhold. Kan godt hende at han er en drittsekk. Men det er en sak mellom deg og han. Det er ikke greit å snakke dritt om han til andre (unntatt bestevenner og nære familiemedlemmer). Etter et vondt brudd, så er det normalt å glemme alt det gode og kun tenke på det fæle. Når man leser om narsissisme er det fort gjort å diagnosere én du er sint på.

Anonymkode: d152f...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...