brunsaus123 Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Hei alle sammen! Samboeren min er gravid for første gang og har termin i februar. Jeg har kjøpt en julekalender av denne typen https://www.clasohlson.com/no/Tom-adventskalender-du-kan-fylle-selv/p/44-5277 og ønsker å fylle den med små ting, både must og kjekt å ha i forhold til graviditeten og tiden etter. Er det noen som har tips? Gjerne link også. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Tror det vil bli vanskelig å få plass til ting i e en så liten adventskalender. Men her er ihvertfall noen tips. Nipplekrem, brystpumpe av den typen som du bare "kobler" på puppen så tar den imot overflødig melk. Noe god snacks hun liker Gavekort? Lypsyl Vannflaske Lang ladeledning Anti skli sokker Anonymkode: a9998...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Ting til fødebagen Til mor (jeg fikk iallfall bruk for følgende på barsel): Drikkeflaske, lipsyl, lang(!) ladekabel, myke sokker, joggebukse, hårstrikker, shampoo/balsam/dusjsåpr i reisestørrelse, god bodylotion, ammeinnlegg i ull og purelan (!), plastslippers til bruk i dusjen. Til baby: lue, body, strømpebukse, babypledd. Anonymkode: 9610d...b71 1
Apekatten Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 - Otrivin! Jeg var helt avhengig de siste ukene av svangerskapet. - lypsyl - gummisandaler som ligner på birkenstock fra rusta. De hadde jeg i fødebagen. blir vel ikke plass i kalenderen, men.. - reiseflasker man kan fylle med såpe, sjampo og balsam. - snacks - purelan 1
Anna Maria Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 Om det ikke er plass i kalenderen , skriver du bare en koselig lapp, med en henvisning til et sted hvor hun finner tingen. Ikke verre enn det. 3
brunsaus123 Skrevet 26. november 2023 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2023 Mange tusen takk for tips alle sammen 😀
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Skrevet 26. november 2023 Små pakker med mykgjørende middel som forhindrer forstoppelse 🤣 (seriøst forslag) Teposer hvis hun må kutte i kaffedrikkingen? Alkoholfri drink? Veldig søt idé. Samboeren din er heldig Anonymkode: 5edc5...17d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå