Gå til innhold

han sa - : kanskje i et annet liv, hva mener han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde vi hadde god tone før jeg ba han ut på date. da svarte han_ kanskje i et annet liv? hva betyr det og er det håp?

vi begge er 33

Anonymkode: c40b5...797

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: d036e...f6e

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Det er nok en vennlig måte å si at det ikke er aktuelt for ham. 

Anonymkode: e5e6b...3c0

• Liker 5
Skrevet

Han mener at dere aldri vil bli et par.

Anonymkode: 297e3...983

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er en antisosial måte å si at noe ikke er liv laga. Jeg ville ikke spurt hvorfor.

Skrevet

Det betyr at det er helt utelukket.

Anonymkode: f8eb2...50b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Avskjed på grått papir 

Anonymkode: 3752d...ea5

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan dere kom i den situasjonen der du spurte om det, og hvor det var naturlig at det svaret kom? Som regel senser begge at noe ikke treffer før det tidspunktet, ord er ofte ikke nødvendig. 

Skrevet

Du er avvist og er mest sannsynlig utkonkurrert av en annen kvinne.

Typisk noe en mann i forhold sier til en kvinne han potensielt kunne vært interessert i OM han var singel. 

Alternativt at du er en type kvinne han kunne fallt for i en annen tid av hans liv, men er uaktuell for han der han er i dag.

Anonymkode: 99eb7...a9a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

At du ikke er ansett som bra nok til å bruke tid på

Anonymkode: 858b5...e6e

Skrevet (endret)

Det er en måte å si, at han finnes ikke interessert i noe forhold med deg. Så null håp. 

Endret av Athena Freyja
  • Liker 2
Skrevet

Det er et avslag.

Vanligvis ville jeg tenkt det betydde at han hadde kjæreste. Eller noe annet som gjorde det umulig å date deg. 

Anonymkode: 0ff41...6b6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2023 den 22.36):

Du er avvist og er mest sannsynlig utkonkurrert av en annen kvinne.

Typisk noe en mann i forhold sier til en kvinne han potensielt kunne vært interessert i OM han var singel. 

Alternativt at du er en type kvinne han kunne fallt for i en annen tid av hans liv, men er uaktuell for han der han er i dag.

Anonymkode: 99eb7...a9a

Ikke enig at det må dreie seg om en annen kvinne. Det kan være at han bare ikke får kjærestefølelser for henne, eller synes personlighetene kræsjer fullstendig, eller syns hun er en dust, eller syns hun er en flott dame men er emosjonelt utilgjengelig og ikke klar for å åpne seg for noen og vet at det er sånn han har vært hele livet og at det derfor ikke er sjans at de kan bli noe.

Anonymkode: d3ce2...9fa

• Liker 1
Skrevet

Slik jeg tolker det, er det 2 alternativer. 

Enten er han i et seriøst forhold/gift, men dersom han hadde vært singel, ville det vært en mulighet - men at det altså ikke er aktuelt.

Ellers er det en litt klønete måte (men som et forsøk på å avvise forsiktig) å si at han absolutt ikke er interessert. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...