Gå til innhold

Speil over skjenk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg vært overalt og sett etter speil til å ha over min BOMBAY skjenk ( kjøpt på Bohus ) Det skal være ganske stort, avlangt og i mørkt tre ( tykk ramme )

Har spisebord i jakarta og svarte skinnstoler til, så jeg er derfor på utkikk etter speil i litt røff stil ( sånne som er laget i indonesia eller noe? )

Har b.la vært på bohus, skeidar, skan møbler og møbelskavanken, men uten resultat... Det må da finnes en butikk som selger slike speil????

Noen av dere som har tips til hvor jeg kan finne dette, eller en nettside hvor jeg kan bestille????

Endret av lene24
Skrevet

Er på utkikk etter akkurat samme type speil! Det eneste jeg har sett i nærheten av det jeg vil ha er et speil på bohus sine nettsider som heter Brighton (svart), men er usikker på størrelsen. (I tillegg er det ikke helt "rett" heller)

Skrevet
Nå har jeg vært overalt og sett etter speil til å ha over min BOMBAY skjenk ( kjøpt på Bohus ) Det skal være ganske stort, avlangt og i mørkt tre ( tykk ramme )
Noe sånt er jeg sikker på at jeg så på A-møbler på Alnabru i romjula.
Skrevet
Noe sånt er jeg sikker på at jeg så på A-møbler på Alnabru i romjula.

Det kan nok stemme. Vet at de forhandler noen møbler for Mio i Sverige. Var inne på nettsiden til Mio her en dag og der hadde de mange speil i forskjellige, utførelser, størrelser og farger.

Skrevet

et problem - jeg bor på sørlandet så butikker i oslo blir i lengste laget i grunn........ håper bohus får inn noen lignende speil så fort salget er over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...