AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Lang historie kort: Jeg har alt. Jeg har jobb, partner, hund, penger på konto, et greit utseende, helsa i behold. Barn vil jeg ikke ha. I det siste har jeg begynt å føle meg mer og mer nedfor. Det er noe som mangler i livet! Jeg føler ikke at jeg har hovedrollen i eget liv, jeg er mer som en gjesterolle i noen andres. Jeg jobber for tiden ikke, og har lite sosialt nettverk. Jeg kjeder meg mye, lager mat og steller huset. På kveldene drikker jeg vin og ser på TV. Men jeg er så innmari lei... Jeg har hørt mange ganger om behovspyramider og allskens teorier. Jeg skjønner at selvrealisering er det høyeste nivå mennesket kan oppnå, og at det kanskje er det jeg mangler. Jeg mangler jo ikke noe fysisk (kanskje bortsett fra et sexliv, det er helt dødt og jeg eier ikke lyst) Men hvordan realiserer jeg meg selv? Helt konkret? Jeg har hobbyer (typ håndarbeid), jeg har hunden, jeg har trening og turer i skogen. Men det gir meg nada. Null. Jeg burde kanskje vært mer sosial, men jeg er introvert og å være sosial tapper meg for energi. Noen som har eller har hatt det på samme måte? Anonymkode: a5f57...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå