Singh Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Min far tegnet livsforsikring ved dødsfall i mai 2020 og i oktober 2021 fikk han leversykdom. Han fikk behandling og ble bedre. I mars 2023 ble han dårlig igjen, og var noen turer på sykehuset. I juni 2023 reiste han på ferie, og døde imens han var på ferie i august 2023. Vi meldte inn vårt krav i starten av september til forsikringsselskapet men de har ikke klart å gi oss et svar etter snart 3 måneder. De har kontaktet legen to ganger også men ønsker nå full journalutskrift. Er dette normal? Synes saksbehandlingen tar fryktelig lang tid og det virker som om vi risikerer å miste utbetalingen som vi har krav på når jeg ringer å snakker med dem på telefon. Veldig ubehagelig situasjon når jeg ikke vet noe om hva som ble fylt i helseerklæringsskjema av min far.
Gjest theTitanic Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Syntes ikke 3 mnd er lang tid. Det noe info som de må gå igjennom. De vil nok se om han har oppgitt korrekte opplysninger etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå