AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #121 Skrevet 29. november 2023 Jeg vurderer valp i løpet av neste år. 16 år siden sist, så min kunnskap er nok litt utdatert. Denne gangen skal jeg få med meg rotrening og viktigheten av søvn. Men er det noen som har anbefalinger til gode valpebøker? Anonymkode: 2731d...ce3
Tabris Skrevet 29. november 2023 #122 Skrevet 29. november 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vurderer valp i løpet av neste år. 16 år siden sist, så min kunnskap er nok litt utdatert. Denne gangen skal jeg få med meg rotrening og viktigheten av søvn. Men er det noen som har anbefalinger til gode valpebøker? Anonymkode: 2731d...ce3 "Hverdagslydighet fra valp til voksen" av Arne Aarrestad og Siri Linnerud "Valp" av Emma Garlant
Gliffy Skrevet 29. november 2023 #123 Skrevet 29. november 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vurderer valp i løpet av neste år. 16 år siden sist, så min kunnskap er nok litt utdatert. Denne gangen skal jeg få med meg rotrening og viktigheten av søvn. Men er det noen som har anbefalinger til gode valpebøker? Anonymkode: 2731d...ce3 Hvis du er komfortabel med å lese på svensk vil jeg anbefale Kontakt kontraktet av Eva Bodfäld.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #124 Skrevet 30. november 2023 Tabris skrev (23 timer siden): "Hverdagslydighet fra valp til voksen" av Arne Aarrestad og Siri Linnerud "Valp" av Emma Garlant Takk! Anonymkode: 2731d...ce3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #125 Skrevet 30. november 2023 Gliffy skrev (23 timer siden): Hvis du er komfortabel med å lese på svensk vil jeg anbefale Kontakt kontraktet av Eva Bodfäld. Svensk går fint, takk for tipset! Anonymkode: 2731d...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå