AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Del Skrevet 25. november 2023 Hvor lenge må jeg trene før man kan se på kroppen at den forandrer seg? Jeg har nå trent tre måneder, fem dager i uken. Synes jeg ser litt mer fit ut og selv om jeg ikke har lavere vekt, sitter klærne (spes bukser) annerledes. Men det er kanskje innbilning? Anonymkode: f3ac3...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Del Skrevet 25. november 2023 Hvis du trener styrke må du først og fremst se på om du faktisk løfter tyngre nå enn før. Hvis du gjør det så er det nok ikke innbilning at du har fått en kroppsforandring på 3 måneder (selv om det er lite i treningssammenheng). Hvis du ikke har noen målbar progresjon så er det ikke særlig sannsynlig at du har noen ytre fysiologiske forandringer. Anonymkode: fed16...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor lenge må jeg trene før man kan se på kroppen at den forandrer seg? Jeg har nå trent tre måneder, fem dager i uken. Synes jeg ser litt mer fit ut og selv om jeg ikke har lavere vekt, sitter klærne (spes bukser) annerledes. Men det er kanskje innbilning? Anonymkode: f3ac3...c9a Nei, absolutt ikke. Veldig sannsynlig at du har endret deg. Anonymkode: 80021...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du trener styrke må du først og fremst se på om du faktisk løfter tyngre nå enn før. Hvis du gjør det så er det nok ikke innbilning at du har fått en kroppsforandring på 3 måneder (selv om det er lite i treningssammenheng). Hvis du ikke har noen målbar progresjon så er det ikke særlig sannsynlig at du har noen ytre fysiologiske forandringer. Anonymkode: fed16...299 Jeg er både sterkere, mer utholdende og smidigere. Trener styrke, løping, spinning og yoga. Det er ikke snakk om kjempeforskjell på utseendet, men litt strammere generelt, mindre mage og smalere midje. Anonymkode: f3ac3...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Del Skrevet 25. november 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er både sterkere, mer utholdende og smidigere. Trener styrke, løping, spinning og yoga. Det er ikke snakk om kjempeforskjell på utseendet, men litt strammere generelt, mindre mage og smalere midje. Anonymkode: f3ac3...c9a Jepp, da er det er nok ikke innbilning. Anonymkode: fed16...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 Begynte nok å se forandring etter tre mnd ja, ganske god forandring også, men jeg hadde trent i mange år før jeg hadde et opphold på noen år og fikk barn. Så har du vært godt trent tidligere får du ofte kjappere resultater enn om du starter fra scratch. Om nye tre mnd vil du nok se enda mer resultater av treningen. Fortsett å pushe, løft litt og litt tyngre, løp litt og litt lengre. Anonymkode: 080fd...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #7 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så har du vært godt trent tidligere får du ofte kjappere resultater enn om du starter fra scratch. Ja, ok. Har vært veldig godt trent tidligere. Bra bonus Anonymkode: f3ac3...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå