AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Jeg skal til Oslo S. neste måned fra Stavanger og skal finne frem til taxikøen på nedsiden på veldig kort tid. Er det noen som er kjent som kan gi meg en kort veibeskrivelse jeg kan følge? Jeg skal ha eksamen så er litt kritisk at jeg finner den innen rimelig tid og jeg har fryktelig dårlig stedsans. Anonymkode: 131fb...56f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal til Oslo S. neste måned fra Stavanger og skal finne frem til taxikøen på nedsiden på veldig kort tid. Er det noen som er kjent som kan gi meg en kort veibeskrivelse jeg kan følge? Jeg skal ha eksamen så er litt kritisk at jeg finner den innen rimelig tid og jeg har fryktelig dårlig stedsans. Anonymkode: 131fb...56f Taxistopp på begge sider av stasjonen. Ankomst ved spor med lavt nummer; ta rulletrappen til høyre ned, gå ut døra til venstre. Spor høye nummer; gå ut til venstre, rulletrapp ned, ut døra rett fram. For de sporene med høyest nummer (ingen Stavangertog) er det bare å gå til venstre. Anonymkode: ec331...819 1
NakenPanda Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Vær forderedt at hvis det er en kort tur vil somalierne nekte å la deg ta sin taxi da bare shopper du taxi ned køa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå