Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Noen som har/har hatt dette bilsetet? 

Jeg liker det fordi jeg har en dårlig arm, og det å kunne slippe å måtte dra på vogn, inn og ut av bilen på småturer er veldig greit. 

Jeg har Bugaboo Fox 5 og elsker den også, og skal bruke den på lengre turer selvsagt. Doona+ blir bare på småturer og slikt. 

Noen med erfaringer som vil dele noen tips og triks? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde den,kjempe fornøyd! Helt genial når en skal på matbutikken og slapp å ha med vogna som ton opp hakke bagasje rommet, eller sette bilstolen oppi handlevognen som ton hele vognen.

Doona er tyngere enn andre bilstoler, men en bærer den bare inn og ut av bilen. 

Den var vanvittig lettsolgt igjen også. ;)

Anonymkode: 14679...817

Skrevet

Ja, det er min erfaring også at folk vil kjøpe den. Jeg tør ikke kjøpe slikt brukt, og den er jo litt dyr. Men fikk den til litt under 6.000 nå på Black Week. 

Hade du noe ekstra greier til den? Kunne du ha stelleveske hengende på den? 

Skrevet
misslinn1985 skrev (1 time siden):

Ja, det er min erfaring også at folk vil kjøpe den. Jeg tør ikke kjøpe slikt brukt, og den er jo litt dyr. Men fikk den til litt under 6.000 nå på Black Week. 

Hade du noe ekstra greier til den? Kunne du ha stelleveske hengende på den? 

Nei, hadde ikke noe ekstra greier, bare setet og basen.

Jeg brukte den bare i bil og på matbutikken, så hadde ikke noe behov for noe ekstra greier. Vi brukte stellesekk, så har heller ikke erfaring med det. 

Anonymkode: 14679...817

Skrevet
misslinn1985 skrev (3 timer siden):

Hei! 

Jeg liker det fordi jeg har en dårlig arm, og det å kunne slippe å måtte dra på vogn, inn og ut av bilen på småturer er veldig greit. 

Jeg har Bugaboo Fox 5 og elsker den også, og skal bruke den på lengre turer selvsagt. Doona+ blir bare på småturer og slikt. 

IKKE KJØP: den varer ikke lenge og tester dårlig . det hjelper jo ikke om det er småturer. ulykker kan skje på 20 meter

Skrevet

Den har blitt godkjent i alle tester. 

Skrevet
misslinn1985 skrev (2 timer siden):

Den har blitt godkjent i alle tester. 

Godkjent er ikke nødvendigvis det samme som bra 

Anonymkode: 33952...ab2

• Liker 1
Skrevet
misslinn1985 skrev (På 25.11.2023 den 18.43):

Hei! 

Du må jo prøve stolen i bilen, hjelper ikke om stolen er grei om den ikke får riktig helning i bilen din🫣

Anonymkode: 5f963...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...