AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Del Skrevet 25. november 2023 Ja, jeg vil gjerne høre hva klarsynte eller dere med god intuisjon får opp om dette ❤️ Jeg hadde en bestevenn som jeg var en slags "duo" med, der vi var mye sammen. Men, jeg tok mer og mer avstand da jeg fikk kjæreste, ble gravid, forlovet og hele pakka. Jeg syntes hun forandret seg veldig til det negative også! Mye mer utseende-fokus etter jeg sluttet å være med ut, og andre venner mente hun fikk "blod på tann" av å få all oppmerksomheten når jeg ble borte. Jeg så oss i utgangspunktet aldri på den måten, da jeg mener fortsatt at vi opprinnelig var ekte venner som delte mye mer enn tull. Men ja, vi hadde en litt "toxic" livsstil sammen da jeg var singel, der det var mye festing og moro. Jeg var vel 'limet' i det sosiale, da det var jeg som har - eller hvert fall hadde - mest kontakter av oss og som er desidert mest utadvendt. Likevel, som jeg kjente hun da, så var hun til å stole på, og opprinnelig en jordnær person uten mange "nykker". Jeg har mye temperament og lav terskel for å gjøre rent bord, eller hva jeg skal si, og jeg kuttet ut denne vennen da hun i de fyllegreiene sine, rotet seg borti en av mine tidligere "kavalerer", som det endte med for noen år siden fordi han begynte å stalke meg, slo til meg og var helt på viddene psykisk. En story hun visste alt om! Nesten som om hun VILLE støtte en jeg aldri kommer til å tilgi, da hun sa det rett ut til meg selv. Men som mor ønsker jeg ikke å ha svikefulle venner eller venner med koblinger til dårlig miljø... Angrer ikke på at jeg kuttet henne ut, selv om det var imot hennes vilje og hun ville snakke ut. I ettertid hører jeg fra felles bekjente at det bare er blitt tull på henne, og at hun fortsatt snakker om det som skjedde; at det ikke var riktig av meg å droppe henne. Prøver å igle seg inn på mine venner (som hun ikke tidligere ville ha noe med å gjøre), og har mistet flere venninner på grunn av det som skjedde. Noen som kan få opp noe om hva som egentlig skjedde? Hvorfor hun forandret seg og hvorfor hun ikke kan la situasjonen GÅ? Jeg vil aldri ha henne tilbake i mitt liv, men føler hun er "etter" meg nesten, ikke aggressivt, men ja, vil ha det VEKK! K31 Anonymkode: 56eeb...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Del Skrevet 25. november 2023 Opp Anonymkode: 96e1c...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Har ikke et snev av klarsyn, men det høres litt ut som noe jeg selv kunne ha gjort… Kan det være at hu har en slags «kjærlighetssorg» over å miste deg, og skaper drama og blir selvdestruktiv for å få din oppmerksomhet og sympati? Damer som får mann og barn kan ha en tendens til å dumpe de mindre heldige venninnene til fordel for nye «alt på stell»-venninner. Det kan være ekstra sårt hvis eksvenninna også prøver for harde livet å ordne seg mann og barn, men klarer det ikke like lett. Been there, done that, og ja, jeg blei bitter as hell, og sjalu på de nye venninnene. Så tenker kanskje det kan være en grunn. En slags kombinasjon av sorg, hevn, oppmerksomhetssyke og selvsabotasje. Tenker det kan være greit å få prata ordentlig ut…! Anonymkode: c229a...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ikke et snev av klarsyn, men det høres litt ut som noe jeg selv kunne ha gjort… Kan det være at hu har en slags «kjærlighetssorg» over å miste deg, og skaper drama og blir selvdestruktiv for å få din oppmerksomhet og sympati? Damer som får mann og barn kan ha en tendens til å dumpe de mindre heldige venninnene til fordel for nye «alt på stell»-venninner. Det kan være ekstra sårt hvis eksvenninna også prøver for harde livet å ordne seg mann og barn, men klarer det ikke like lett. Been there, done that, og ja, jeg blei bitter as hell, og sjalu på de nye venninnene. Så tenker kanskje det kan være en grunn. En slags kombinasjon av sorg, hevn, oppmerksomhetssyke og selvsabotasje. Tenker det kan være greit å få prata ordentlig ut…! Anonymkode: c229a...8b0 Kan hende noen er slik ja, faller ikke naturlig for meg, hvert fall. Hun burde nok visst at det ikke fungerer på meg, da jeg er ikke spesielt sympatisk eller oppmerksom når jeg forstår at bakgrunnen er oppmerksomhet. Foretrekker direkte kommunikasjon og ikke "games". Skjønner det, men tror de single bør skjønne at med familie må man beskytte energien sin og delegere tiden sin, og det frister ikke særlig lenger å høre på Tinder- og datingdrama, når man er over 30 år og frivillig roter til tilværelsen sin med toxic. Hvis dét er det man tilbyr, så utgår man nok etter en stund, fordi det blir utrivelig med dramatikk og sjalusi! Men setter pris på ærligheten din og ditt syn, det kan absolutt være en grunn. Men kommer ikke til å prate med henne Ts Anonymkode: 56eeb...539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 Uansett om det er slik at hun ikke klarer å la det gå eller ikke, så ser jeg at dú ikke klarer å la det gå. Dermed er dere muligens like ille begge. Du lurer deg selv med å "ikke ville" ha henne i livet ditt, likevel er det noe der som vil ha henne. Mørket hennes? Eller ha makt over henne fortsatt? Bivåne henne på avstand fortsatt? En slags fryd om det ikke går henne bra? Det er du som har snakket om henne med felles venner, du som oppretter tråd for å få klarsynte til å se henne. Det er mer enn vi vet at hun har gjort for å fortsatt se deg Anonymkode: f047c...3fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Uansett om det er slik at hun ikke klarer å la det gå eller ikke, så ser jeg at dú ikke klarer å la det gå. Dermed er dere muligens like ille begge. Du lurer deg selv med å "ikke ville" ha henne i livet ditt, likevel er det noe der som vil ha henne. Mørket hennes? Eller ha makt over henne fortsatt? Bivåne henne på avstand fortsatt? En slags fryd om det ikke går henne bra? Det er du som har snakket om henne med felles venner, du som oppretter tråd for å få klarsynte til å se henne. Det er mer enn vi vet at hun har gjort for å fortsatt se deg Anonymkode: f047c...3fa Nei 😂 du er definitivt ikke klarsynt hvert fall Man kaster ikke ut folk fra livet sitt uten å ha tenkt seg godt om. Det eneste som plager meg i så fall, eller gjør at jeg vil finne ut mer, er at hun fortsatt snakker om det - ikke føler seg rettferdig behandlet. Det blir litt sånn ja, hvis hun obsesser litt over det, og jeg får høre det, bidrar det til noe felles. Det som er veldig ekkelt, er at hun viser at hun ikke er den jeg trodde … ved å ikke forstå, og det gjør det enda mer rett å ha avsluttet det! Betyr ikke at jeg ikke kan være nysgjerrig. Det er ikke opp til deg å bestemme, kan gå totalt voodo på henne med hjelp - uten at du har noe rett til å bestemme hva som er riktig eller ikke. Men det er synd at folk forandres, at man ikke alltid kan være de vennene man var. ts Anonymkode: 96e1c...cab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå