AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Del Skrevet 25. november 2023 Dere som har opplevd dette, kan dere fortelle hvordan det var for dere? Hvilken dpo? Hvor mange dager fra festeblødning til positiv test? Hvordan var blødningen? Setter pris på svar😄 Anonymkode: 6f6aa...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 25. november 2023 #2 Del Skrevet 25. november 2023 7-8 dpo her 🙂 Fikk svaaak positiv test kveld 9 dpo. Jeg var helt sikker på at mens var rett rundt hjørnet, hadde murringer, vondt i korsyggen og da denne «blødningen». Det var pittelitt brunlig, lite nok til at det kun var på papiret 🙂 Dette har jeg litt fortsatt, 11 dpo i dag men veldig positive tester🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Del Skrevet 25. november 2023 Annie05 skrev (19 minutter siden): 7-8 dpo her 🙂 Fikk svaaak positiv test kveld 9 dpo. Jeg var helt sikker på at mens var rett rundt hjørnet, hadde murringer, vondt i korsyggen og da denne «blødningen». Det var pittelitt brunlig, lite nok til at det kun var på papiret 🙂 Dette har jeg litt fortsatt, 11 dpo i dag men veldig positive tester🤞🏼 Takk for at du deler dine erfaringer!😊 Jeg begynte med bitte litt brun utflod torsdag også hatt bittelitt lyserosa utflod fredag og i dag. Veldig vondt nederst i ryggen og veldig svak strek. Jeg er 13dpo. Høres ganske likt ut hos meg som hos deg da😊 Gratulerer med positiv test forresten🫶🏻 Anonymkode: 6f6aa...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie05 Skrevet 25. november 2023 #4 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for at du deler dine erfaringer!😊 Jeg begynte med bitte litt brun utflod torsdag også hatt bittelitt lyserosa utflod fredag og i dag. Veldig vondt nederst i ryggen og veldig svak strek. Jeg er 13dpo. Høres ganske likt ut hos meg som hos deg da😊 Gratulerer med positiv test forresten🫶🏻 Anonymkode: 6f6aa...576 Det hørtes ganske likt ut ja😃 Takk det samme til deg!🥰 Håper de holder seg fast hos oss begge 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Del Skrevet 25. november 2023 Annie05 skrev (39 minutter siden): Det hørtes ganske likt ut ja😃 Takk det samme til deg!🥰 Håper de holder seg fast hos oss begge 🤞🏼 Jaa🫶🏻 Det får vi håpe😊 Anonymkode: 6f6aa...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå