AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Vi skal på reise til Asia og pus skal bo hos min kusine som han ikke har møtt enda. Lurer på hvordan pus vil reagere etter å ha bodd hos min kusine og familien i 5 uker? Han får godt stell men er redd for hvordan han vil reagere på miljøforandring og hvordan han vil være når han kommer tilbake til meg. Noen erfaringer? Anonymkode: 04432...5d9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Kommer an på katten. Alle reagerer ulikt Anonymkode: cbc9a...085
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Mine blir kjempeglade, men har ikke vært borte mer enn 14 dager. Da bor de hos foreldrene mine og blir bortskjemte. Anonymkode: fc87f...782
Gliffy Skrevet 25. november 2023 #4 Skrevet 25. november 2023 Det er veldig stor individuell forskjell. Noen kan bruke flere uker på å bli vant til et nytt hus, mens andre finner seg fort til rette. Men det er vanlig at kattene fort blir 'seg selv' igjen når de kommer tilbake til huset de har bodd i før, de glemmer ikke det. Har opplevd katter jeg har vært fosterhjem for som tydelig har kjent igjen meg når jeg har truffet de ett år etter at de flyttet, så jeg tror at katter husker folk de er glade i og blir glade for å se de igjen, selv etter lengre tid. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Skrevet 27. november 2023 Hvor langt er et tau? Anonymkode: c5f82...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå