AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 ååååååhhhh.....jeg må bare fortelle dette til noen!! Vi hadde julebord igår med jobben! Topp stemning, masse vin og god musikk! Vi har kontor i to byer, og julebordet var felles; ergo, det kom mange kollegaer som jeg ikke kjenner noe særlig eller i det hele tatt. Tom kom også. Vi har ingen kontakt til daglig, da vi jobber med helt forskjellige prosjekter. Men dette er altså en som jeg ble fasinert av allerede første gang jeg såg ham. Vi var begge to godt i farta igår og danset etterhvert meget tett. Ingenting mer enn det, men det var jo "ille nok". Jeg stakk litt over midnatt. Våknet idag, kunne kjenne lukten av ham på klærne, tenkte at "heldigvis gikk jeg ikke langt over streken", og så .... plutselig står jeg omtrent loddrett i senga, når en situasjon fra igår står helt klart for meg: Etter masse dansing kommer han bort til meg med kona si! "Jeg vil gjerne introdusere deg for kona mi" Jeg tar henne i hånda, smiler og later som ingenting. Så idag har jeg hatt panikk! Hva faen har du gjort - drete deg totalt ut! Gjort deg til latter! "OK, jeg må ringe ham på mandag, be om telefonnummeret til kona slik at jeg kan be henne om unskyldning". .. men jeg klarte ikke vente til mandag - måtte prøve å få rette opp i det der umiddelbart. Logget inn på jobb og fant fram nummeret hans. Ringte. "Tom, jeg er så lei meg for det som skjedde i går, jeg fikk for mye å drikke og flørtet alt for heftig med deg. Jeg visste ikke at du var gift, kan jeg få snakke med kona di, jeg vil gjerne be om unskyldning, det var ikke meningen å såre henne eller ødelegge noe, jeg gjorde en feil ved å anta at du var single og jeg er veldig lei meg for det" "????? Jeg har ingen kone. Jeg ble skilt for to år siden" "??? du introduserte meg jo for henne igår?" "??? nei?" Enden på visa ble at vi skal treffes ikveld igjen, da han først reiser tilbake imorgen. Så det blir jo spennende, og jeg kjenner at en enorm last har ramlet av skuldrene. Men det jeg ikke fatter er hvor i søte navn og rike det der bildet kom fra. Det står så klart og tydelig for meg at han introduserte kona for meg. Hjernen min motarbeider meg jo! Hva i alle dager? Tenk om jeg hadde latt skammen ta fullstendig overhånd og jeg ikke hadde ringt for å unskylde? Da ville jeg gå rundt å tro at jeg hadde gjort noe galt og for all framtid gått omveier hver gang jeg ville besøkt kontoret hvor han jobber. Helt fullstendig uforklarlig. Er jeg så skadd etter alle de negative tankene jeg har en tendens til å ha, at hjernen bare dikter opp ekstra saker slik at jeg kan føle meg enda verre? Helt merkelig! Anonymkode: e9709...d5f 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Tom er en kul kar. Anonymkode: 19424...bc8 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Hold oss oppdatert på hvordan det gikk da!🤗 Anonymkode: b9beb...931 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): oppdatert OK, det kan jeg gjøre. Vi møttes som nevnt igjen igår kveld da. Fant en utrolig trivelig liten pub hvor vi tilbrakte timene. Først så lo vi selvsagt godt av min merkelige hjernetvist, og forsikret oss gjensidig om at vi begge er single. Deretter ble mye jobb-prat faktisk, men også om mer personlige ting. Kvelden ble avsluttet med noen forsiktige kyss og en avtale om å møtes igjen i ettermiddag før han reiser tilbake. ....og så er vi vel begge to litt stressa for hvilke reaksjoner som kommer til å møte oss på mandag 🙈 Anonymkode: e9709...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 Ja, altså enten så har du skapt rare hendelser i hodet. Eller så er dette et meget godt eksempel på gaslighting!.. prakt eksemplar, faktisk... Vær forsiktig med denne fyren! Anonymkode: 04981...237 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå