AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Ja er kafégardiner på kjøkkenet helt ut? Anonymkode: 3feb4...122
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Så ut at det er kult! Anonymkode: 0ebf7...902 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Nei, det er ganske inn. Ihvertfall hvis du har en litt sånn british cottage core stil Anonymkode: c0038...a21
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Det har vel vært ut i 20-30 år. De eneste jeg vet om som fortsatt har det er folk på 70+. Kan ikke huske å ha sett noen i min generasjon ha det, og heller ikke noen av mine foreldres venner/kolleger (de er rundt 60). Anonymkode: 3c80d...dfa 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 Hva er kafégardiner? Anonymkode: 68042...98b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Skrevet 26. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Hva er kafégardiner? Anonymkode: 68042...98b www.google.no TS, cafegardiner er kanske ikke moderne lenger, men jeg personlig syns det er veldig fint så lenge det kler rommet/boligen. Jeg har tenkt å ha cafe gardiner på mitt kjøkken, for her passer det ikke inn med plissé eller moderne ting Anonymkode: b4a1a...505 3
Phoenix Heart Skrevet 26. november 2023 #7 Skrevet 26. november 2023 (endret) Jeg har hatt Cafe-gardiner i mange år, gidder ikke bytte de ut. Bryr meg lite om de er moderne eller ikke. Og jeg er langt i fra 70+ Endret 26. november 2023 av Athena Freyja 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #8 Skrevet 26. november 2023 Samme her, passer på mitt kjøkken. Har ikke kjøkken i stua. Anonymkode: 98b6b...11f 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #9 Skrevet 26. november 2023 Har et inntrykk av at gardiner generelt er ut. Anonymkode: 68f46...524
flusa Skrevet 26. november 2023 #10 Skrevet 26. november 2023 Jeg syns det er superkoselig! Men jeg har så stort kjøkkenvindu. Så jeg har en kappe oppe, og lange gardiner hengende på hver side. Ønsker meg veldig cafegardiner i hele vinduet😍 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #11 Skrevet 26. november 2023 " gardiner er ikke brukt siden 1800-tallet" " gardiner er det ingen under 60/70 som bruker" osv... Det er vel det som folk tror er fasit. Men det kommer an på hvor du bor og hvem du er. SÅ det er slett ingen fasit. For da kan jeg si at fasit er at hjemmet er tomt og kaldt uten gardiner. Anonymkode: fabe9...25a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #12 Skrevet 26. november 2023 Oi,der var veldig 90talls. Anonymkode: 53f22...931 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #13 Skrevet 26. november 2023 Inn eller ut spiller vel ingen rolle om du liker det? Jeg har bare gardin nederst og resten åpent. Anonymkode: c660c...248
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #14 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har et inntrykk av at gardiner generelt er ut. Anonymkode: 68f46...524 Neeeei, gulv til tak ensfargede gardiner er veldig i vinden. Typ sånn her. Anonymkode: 60418...47f 2 1
MyMichelle Skrevet 26. november 2023 #15 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neeeei, gulv til tak ensfargede gardiner er veldig i vinden. Typ sånn her. Anonymkode: 60418...47f Ikke på kjøkken også vel?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #16 Skrevet 26. november 2023 MyMichelle skrev (46 minutter siden): Ikke på kjøkken også vel? Nei, da er det mer moderne med liftgardiner. Typ sånn: Anonymkode: 60418...47f 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #17 Skrevet 26. november 2023 Jeg synes det er to stiler man (som oftest) kan dele inn et hjem i: enten koselig, eller moderne. Er det koselig, vil sånne gardiner være kjempefine. (Så lenge det passer med farge, mønster, osv selvsagt.) Er det moderne, kan det finnes bedre løsninger enn sånne gardiner. Kanskje til og med helt uten gardiner. For min del hater jeg alt som er moderne, og elsker gammeldagse, koselige, bestemor-stiler. Nå bor jeg for meg selv på landsbygda, så gardiner som dekker særlig mye er ikke nødvendig. Men skal snart flytte til et nytt hus, og da skal jeg skaffe meg noen lette blonde-kjøkkengardiner som gir masse lys inn, men samtidig ser gammeldagse og landlige ut. Så mitt råd er egentlig å drite i hva som er in eller ut, og heller fokusere på hva du liker best og hvilke stiler du liker, og hva som passer innredningen i hjemmet ditt mest. Er det koselig og gammeldags, eller moderne og nytt? Er det en blanding? Er det luftig og lyst, eller mer privat av avstengt? Hva ønsker du? Anonymkode: 5c8a0...aed 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #18 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er to stiler man (som oftest) kan dele inn et hjem i: enten koselig, eller moderne. Er det koselig, vil sånne gardiner være kjempefine. (Så lenge det passer med farge, mønster, osv selvsagt.) Er det moderne, kan det finnes bedre løsninger enn sånne gardiner. Kanskje til og med helt uten gardiner. For min del hater jeg alt som er moderne, og elsker gammeldagse, koselige, bestemor-stiler. Nå bor jeg for meg selv på landsbygda, så gardiner som dekker særlig mye er ikke nødvendig. Men skal snart flytte til et nytt hus, og da skal jeg skaffe meg noen lette blonde-kjøkkengardiner som gir masse lys inn, men samtidig ser gammeldagse og landlige ut. Så mitt råd er egentlig å drite i hva som er in eller ut, og heller fokusere på hva du liker best og hvilke stiler du liker, og hva som passer innredningen i hjemmet ditt mest. Er det koselig og gammeldags, eller moderne og nytt? Er det en blanding? Er det luftig og lyst, eller mer privat av avstengt? Hva ønsker du? Anonymkode: 5c8a0...aed Det er et veldig godt råd som jeg og følger. Jeg vil ha det slik jeg liker det og gir blanke i hva andre mener . Anonymkode: fabe9...25a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #19 Skrevet 26. november 2023 Hvorfor heter det cafe gardiner egentlig? Anonymkode: 8dda8...3da
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #20 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er to stiler man (som oftest) kan dele inn et hjem i: enten koselig, eller moderne. Er det koselig, vil sånne gardiner være kjempefine. (Så lenge det passer med farge, mønster, osv selvsagt.) Er det moderne, kan det finnes bedre løsninger enn sånne gardiner. Kanskje til og med helt uten gardiner. For min del hater jeg alt som er moderne, og elsker gammeldagse, koselige, bestemor-stiler. Nå bor jeg for meg selv på landsbygda, så gardiner som dekker særlig mye er ikke nødvendig. Men skal snart flytte til et nytt hus, og da skal jeg skaffe meg noen lette blonde-kjøkkengardiner som gir masse lys inn, men samtidig ser gammeldagse og landlige ut. Så mitt råd er egentlig å drite i hva som er in eller ut, og heller fokusere på hva du liker best og hvilke stiler du liker, og hva som passer innredningen i hjemmet ditt mest. Er det koselig og gammeldags, eller moderne og nytt? Er det en blanding? Er det luftig og lyst, eller mer privat av avstengt? Hva ønsker du? Anonymkode: 5c8a0...aed Jeg tenker man kan få til både koselig og moderne jeg da. Koselig trenger ikke bety umoderne, og moderne trenger ikke bety kaldt og sterilt. Lag på lag med gode naturmaterialer, en god match mellom det harde og det myke og vips oppnår man både moderne og koselig. Man trenger ikke innrede huset sitt som Mot i brøstet, med cafegardiner, for å kunne kalle det «koselig.» Anonymkode: 60418...47f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå