AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Hei! jeg er redd for at jeg har blitt smittet med herpes nedentil. Jeg hadde sex for ca 2 uker siden (ubeskyttet) som ja er under enhver kritikk, men er ikke ute etter å bli kritisert for det. greia er at på Onsdag (10 dager etter) så begynte jeg å merke ting der nede. Svir og klør på et spesifikt punkt. Har fulgt med jevnt, og klarer ikke å se noe spesielt eller uvanlig der nede, og idag er det Lørdag, altså 4 dager etter det begynte. spørsmålet mitt er til dere med erfaring på dette. Hvor lang tid går det vanligvis fra dere kjenner svie eller prikking til dere får blemmer? Altså til dere ser at noe er i gjerde. kan selvfølgelig være andre ting, men ville bare høre, for det står bare fra timer til dager. jeg har snakket med legen og allerede begynt på antivirale sånn i tilfelle. Skal ta en ordinær test for andre kjønnssykdommer på Mandag, da det må gå 14 dager. Mann 26 Anonymkode: 024a1...d33
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Det burde ha kommetblemme nå. Jeg får bare en liten blemme som sprekker etter et par dager. Først stikker det, så klør det, blemmen kommer ca dag to. Anonymkode: 4b2b2...61f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Kan være mye rart det der, avvent til du har fått testet deg Anonymkode: 2d254...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå