AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Trenger hjelp til pakkelek. Alle skal ha med en gave, og alle skal vinne gave. Men vil jo ha det gøy og. 😂 Anonymkode: d40ff...ded
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 På jobb har vi hatt den med terning. Slår man 1 eller 6 får man velge seg en gave (alle gavene ligger i haugen på bordet). Når alle gavene er delt ut åpnes dem. Så setter vi alarmen på, 15-20 minutt, og ny runde med terningen. Men denne gangen kan den som slår 1 eller 6 rappe gaver fra noen andre. Jeg liker ikke festleker, men pakkeleken synes jeg er gøy😀 Anonymkode: ddcc2...624
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Hva ER det med voksnes trang til å drive med idiotiske leker når det er fest? Det er bare pinlig. Anonymkode: f1cf8...eb2 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ER det med voksnes trang til å drive med idiotiske leker når det er fest? Det er bare pinlig. Anonymkode: f1cf8...eb2 Hva ER det med voksnes trang til å kommentere med idiotiske kommentarer når det ikke blir bedt om? Er bare mindre intelligent AnonymBruker skrev (2 timer siden): På jobb har vi hatt den med terning. Slår man 1 eller 6 får man velge seg en gave (alle gavene ligger i haugen på bordet). Når alle gavene er delt ut åpnes dem. Så setter vi alarmen på, 15-20 minutt, og ny runde med terningen. Men denne gangen kan den som slår 1 eller 6 rappe gaver fra noen andre. Jeg liker ikke festleker, men pakkeleken synes jeg er gøy😀 Anonymkode: ddcc2...624 Takk for svar, høres gøy ut. Anonymkode: d40ff...ded 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva ER det med voksnes trang til å kommentere med idiotiske kommentarer når det ikke blir bedt om? Er bare mindre intelligent Takk for svar, høres gøy ut. Anonymkode: d40ff...ded Det er ikke gøy for de som blir tvunget til å være med. Anonymkode: f1cf8...eb2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Skrevet 27. november 2023 Vi skal ha pakkelek på familiefest, alle tar med 2 gaver hver, og vi har pleid å bruke den med terning. Jeg er vanligvis ikke fan av festleker, men jeg ler alltid så tårene triller under denne, det er kjempegøy 😂 Anonymkode: ac512...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå