Gå til innhold

Julegave til 19-åring som har flytta for seg selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null ideer. Ønska seg penger - jeg gir IKKE penger i julegave..

Anonymkode: 5b3b6...ee7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Null ideer. Ønska seg penger - jeg gir IKKE penger i julegave..

Trenger 19 åringen noe til hjemmet sitt? Kjøkkenredskaper, kasseroller, håndklær, gryteunderlag, støvsuger F.eks?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Airfryer. 

Anonymkode: 96229...9b0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du liker det sikkert ikke, men jeg ville gitt penger. Omså en 200 lapp. Studenter har gjerne små leiligheter, ikke plass til krimskrams og klær som fyller opp. Kan du strekke deg til gavekort, da? Bare mat er sinnsykt dyrt nå, unge trenger penger. Ønsker hun det hos alle, så kanskje det til og med monner skikkelig. 

• Nyttig 3
Skrevet
Snabeltann skrev (37 minutter siden):

Du liker det sikkert ikke, men jeg ville gitt penger. Omså en 200 lapp. Studenter har gjerne små leiligheter, ikke plass til krimskrams og klær som fyller opp. Kan du strekke deg til gavekort, da? Bare mat er sinnsykt dyrt nå, unge trenger penger. Ønsker hun det hos alle, så kanskje det til og med monner skikkelig. 

Vedkommende er ikke student og jobber, har også samboer som jobber, så sånn sett har hen ikke det behovet. 
Bor i en relativt stor leilighet også. 
Hadde vært noe annet om hen var student, da kunne jeg forstått behovet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vedkommende er ikke student og jobber, har også samboer som jobber, så sånn sett har hen ikke det behovet. 
Bor i en relativt stor leilighet også. 
Hadde vært noe annet om hen var student, da kunne jeg forstått behovet. 

Hva liker personen å gjøre da? Er det noen opplevelser som hen kan få gavekort på? Broren min fikk gavekort på zipline ned Holmenkollen i fjor. Det likte han veldig godt.

Anonymkode: 3da83...391

Skrevet

Litt vanskelig når man ikke kan skrive om det er gutt/jente men skriver hen. Skjønner absolutt ikke hvorfor man skriver hen i denne sammenhengen. 

Anonymkode: 20785...e9b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Gavekurv full av små hverdaggleder? 
En god sjokolade, salt/pepper, olje, servietter, stearinlys, en bok, kortstokk, verktøy, vaskekluter, såpe, snacks, julepynt osv. 

kun fantasien setter grenser. 
Jeg elsker å få sånne kurver og alt blir brukt 😃

Anonymkode: b6205...8f0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Airfryer

Anonymkode: 2c50b...ea8

Skrevet

Gavekort på Kiwi/Rema 1000/Exstra.

Anonymkode: 3bcc9...08c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde jeg ønsket meg penger og fått ting så hadde jeg bare byttet tingene i penger. Forstår ikke hvorfor det ikke er aksept blant eldre generasjoner å ønske seg penger til jul. Slik er min familie også: penger til gave til jul er helt uaktuelt så da ender jeg opp med å ikke ønske meg noe. Jeg er 29 og det har vært ikke ok å ønske seg penger til jul i alle år, men sier jeg penger til BSU f.eks. så er det helt innenfor. Tåpelig. Hvis jeg ikke kan ønske meg det jeg faktisk trenger og har bruk for så kan en like greit la være å gi meg gaver.

Anonymkode: db831...f19

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke denne tanken om å ikke gi penger pga egne fikse ideer. 

Han har sikkert lyst å drikke noen øl eller ta dama med på restaurant. Så penger 

• Nyttig 1
Skrevet

Gavekort på kino/kulturhus? Mangler noe småelektrisk som vannkoker/vaffeljern/blender/ håndmixer/stavmixer? Gode kniver. Steketermometer. Samler de på noe servise eller bestikkserie? 

• Nyttig 2
Skrevet

Hvor mye skal du bruke på gaven? Trenger du forslag til noe på 100 kr eller 1000 kr liksom?

Anonymkode: f6a6a...4e0

Skrevet

Gavekort på matbutikken

Anonymkode: ccd24...192

• Nyttig 2
Skrevet

Gavekort på Kitchn.

Skrevet

Kanskje hen sparer til noe og derfor ønsker seg penger? Litt sært å absolutt ikke ville gi penger til et ungt menneske som ønsker seg det. 

Anonymkode: 68254...fee

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg gir heller ikke penger, men om de ikke ønsker seg noe, gir jeg gjerne forbruksvarer. I fjor fikk min 20 åring en gaveeske med sjokolade, brus, kopphåndkle, kluter, såper, hudpleieprodukter, Litt tørrvarer, en Bacardi Raz, kinogavekort. 

Anonymkode: dc1ee...9cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjøkkenkniv, skjærefjøl, stavmikser, god potetskreller, bakebolle, litermål, vaffeljern, rivjern, stekepanne, termokopp, matboks til skolen, matbokser til kjøleskap til å preppe middag, ildfaste former med lokk sånn at hen kan lage store porsjoner med f.eks. lasagne og fryse ned, støvsugerposer (hvis du vet modell), sokke-dings til tørkestativ, skittentøyskurv, fillerye, gulvlampe for leselys, kunst til å ha på veggen, sengetøy, håndklær, vaskekluter, hengekrok til nøkler til å henge opp i entréen, dørmatte, potteplante,  skrujern med flere hoder (dette fikk jeg i gave da jeg var 19 og det ble brukt MYE, ingen av vennene mine hadde verktøy så jeg ble ringt hver gang noe skulle repareres). 

Anonymkode: 1f509...f80

• Nyttig 2
Skrevet

Gavekort på Obs eller noe. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...