Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med å finne denne solkremen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleide å bruke denne solkremen for noen år tilbake. Men finner den ikke nå. Søkte på nettet ser at det finnes noe lignende men ikke akkurat det samme. Den teksten som står på solkremen er ikke helt det samme. Kan noen hjelpe?

Screenshot_20231125_143803_WhatsApp.jpg

Anonymkode: d062c...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det veldig lenge siden du kjøpte denne? Og er den kjøpt i Norge eller utlandet?

Jeg tror denne er helt liK: https://lyko.com/no/la-roche-posay/la-roche-posay-anthelios-uvmune-ultra-cream-spf50--50-ml?gclid=CjwKCAiA04arBhAkEiwAuNOsIuuGYv3DMx-8UMQ5QmvECm0FtaJkwbAncXhLvztzdyfjuLL4GqmKGxoCpkQQAvD_BwE

Kankje bare litt oppdatert pakning?

Endret av Maddy25
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy25 skrev (6 timer siden):

Er det veldig lenge siden du kjøpte denne? Og er den kjøpt i Norge eller utlandet?

Jeg tror denne er helt liK: https://lyko.com/no/la-roche-posay/la-roche-posay-anthelios-uvmune-ultra-cream-spf50--50-ml?gclid=CjwKCAiA04arBhAkEiwAuNOsIuuGYv3DMx-8UMQ5QmvECm0FtaJkwbAncXhLvztzdyfjuLL4GqmKGxoCpkQQAvD_BwE

Kankje bare litt oppdatert pakning?

Tror det var i 2019/2020 kjøpte fra apoteket i Norge.

Men har ikke sett her i det siste.

Tror du den du lenker til er den samme? Ser ut som litt forskjellig tekst på den

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror det var i 2019/2020 kjøpte fra apoteket i Norge.

Men har ikke sett her i det siste.

Tror du den du lenker til er den samme? Ser ut som litt forskjellig tekst på den

Ts

Kan jo være at den jeg linket til har erstattet den du har. Men den jeg linket til er ihvertfall kjempegod. Trekker fort inn og blir ikke klissete. Min svigerdatter har veldig sensitiv hud og hun elsker den🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy25 skrev (22 minutter siden):

Kan jo være at den jeg linket til har erstattet den du har. Men den jeg linket til er ihvertfall kjempegod. Trekker fort inn og blir ikke klissete. Min svigerdatter har veldig sensitiv hud og hun elsker den🥰

Takk :)

har hun tørr hud også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Takk :)

har hun tørr hud også?

Hun har nok en litt tørr hudtype, ja🙂 Sønnen min bruker den også og han hadde atopisk eksem som liten og er veldig tørr.

Hvis du kjøper den håper jeg du blir fornøyd🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ser på LRP sine sider, så ser du at den eksakte forpakningen du viser til ikke er en del av sortimentet lengre.

De har tre ulike 50+ solkrem for ansikt.

Anonymkode: 416c2...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...