Silvia515 Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Jeg synes selvsagt mine små pupper er helt topp, men jeg opplever stadig at både kvinner og menn synes større pupper er mer attraktivt. Er vi programmert til å like pupper med volum? Blir sex bedre dersom puppene blir større? Jeg tror ikke det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Silvia515 skrev (13 minutter siden): Jeg synes selvsagt mine små pupper er helt topp, men jeg opplever stadig at både kvinner og menn synes større pupper er mer attraktivt. Er vi programmert til å like pupper med volum? Blir sex bedre dersom puppene blir større? Jeg tror ikke det. Jeg syntes det er finere/mer sexy med «små pupper» en med store. Når det er sagt, så finnes jeg ikke opptatt av pupper. Ser på pupper som matstasjon og ikke som noe kjempesexy. pupper har aldri vært en del av min seksuelle tenning. mann Anonymkode: 9f1d7...859 1
Merlin Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 De flotteste damen jeg har truffet har alltid hatt små pupper. 😍 1
Mann1977 Skrevet 25. november 2023 #4 Skrevet 25. november 2023 Pupper er sexy. Størrelse er ikke så viktig, men små pupper er mer sexy enn alt for store.... Det er ikke størrelsen på dem som avgjør om sexen blir god eller ikke 😀
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Skrevet 25. november 2023 Synes alle sikler etter små pupper om dagen jeg, men så har jeg store da og henger i småpuppede kretser. Anonymkode: c56e8...37c 1
svartkatt Skrevet 25. november 2023 #6 Skrevet 25. november 2023 Det virker som det er mange som liker ene eller andre størrelsen, og mange som liker alle størrelser. 1 2
Gjest Mr. Ron Skrevet 25. november 2023 #7 Skrevet 25. november 2023 Vi er nok til en hvis grad programmert til å like bryst i allefall. Om dette har med fruktbarhet å gjøre eller ikke, vet jeg ikke. Synes egentlig ulike utgaver er vakkert alt etter som personen som bærer dem. Det at du synest dine er topp, er jo et veldig pluss. Slik liker menn.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #8 Skrevet 25. november 2023 Som ei som har hatt ganske store pupper (105K på det meste), men som nå har ganske små (85D), så er jeg helt enig; små pupper er tipp topp! De henger riktignok en del da, men det er så deilig å endelig kunne kjøpe de overdelene jeg har lyst på 😊 ikke minst, så er også undertøy billigere. Anonymkode: f33e1...04e 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #9 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Synes alle sikler etter små pupper om dagen jeg, men så har jeg store da og henger i småpuppede kretser. Anonymkode: c56e8...37c Hadde noen spurt om noen finner deres store pupper deilige, har de sakt ja til det også. Innlegg tiltrekker dem som finner det relevant, både små og store pupper er fint, og har folk som prefererer dem. Ingenting skaper sjalusi som store pupper føler jeg Anonymkode: 31b05...721 1
Tarzani Skrevet 25. november 2023 #10 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som ei som har hatt ganske store pupper (105K på det meste), men som nå har ganske små (85D), så er jeg helt enig; små pupper er tipp topp! De henger riktignok en del da, men det er så deilig å endelig kunne kjøpe de overdelene jeg har lyst på 😊 ikke minst, så er også undertøy billigere. Anonymkode: f33e1...04e Du har vel strengt tatt ikke små pupper? De er bare mindre en de gigantiske du hadde før. 7 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #11 Skrevet 25. november 2023 Pupper er topp! Skulle ønske vi kom over barnehagestadiet der vi må rangere akkurat som «pappaen min er sterkere enn pappaen din». Men det er vel bare en ønskedrøm. Sukk…. Anonymkode: feec6...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #12 Skrevet 25. november 2023 Spørs da. Helt flatt er ikke fint Anonymkode: dff69...1df
Sphere Skrevet 25. november 2023 #13 Skrevet 25. november 2023 For meg betyr det ingenting. Pupper er fint uansett små eller store - og alt imellom.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #14 Skrevet 25. november 2023 Tenker at folk rett og slett bare liker forskjellige ting. Er ingenting galt i å ha store eller små pupper, er jo bare bra at det finnes mye forskjellig der ute Anonymkode: f1b3e...db9 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #15 Skrevet 25. november 2023 Små pupper er sikkert praktisk, men særlig sexy er det ikke. Anonymkode: 2491c...76a 1
katties Skrevet 25. november 2023 #16 Skrevet 25. november 2023 Silvia515 skrev (4 timer siden): Jeg synes selvsagt mine små pupper er helt topp, men jeg opplever stadig at både kvinner og menn synes større pupper er mer attraktivt. Er vi programmert til å like pupper med volum? Blir sex bedre dersom puppene blir større? Jeg tror ikke det. Jeg har etter hvert lært at jeg liker mine små. Det var bare upraktisk for meg når de var større mens jeg ammet - var liksom bare i veien. Har også fått et kompliment av en jeg likte veldig godt at de var de fineste pumpene han hadde sett, og han var da overrasket over at det ikke gjorde noe at de var små 😋 Samme med mannen min.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #17 Skrevet 25. november 2023 Jeg (mann) liker bedre små enn store pupper. Men det viktigste er at de passer til resten av kroppen. Anonymkode: 427ad...719
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #18 Skrevet 25. november 2023 Tarzani skrev (1 time siden): Du har vel strengt tatt ikke små pupper? De er bare mindre en de gigantiske du hadde før. Jeg synes ikke 85D er spesielt stort. Hva mener du er små? Anonymkode: f33e1...04e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #19 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes ikke 85D er spesielt stort. Hva mener du er små? Anonymkode: f33e1...04e AA er små. Jeg hadde vært sjeleglad om jeg kunne fylle ut en A. Anonymkode: 78d0c...d8b 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #20 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes ikke 85D er spesielt stort. Hva mener du er små? Anonymkode: f33e1...04e Jeg har 75A, og dermed små. D er ikke lite sammenlignet med mine. Jeg skulle gjerne hatt større rent estetisk, men jeg liker dem som de er, og nå som jeg er langt opp i 40-årene er de omtrent helt like som da jeg var 20. Aldri så galt😁 Dessuten er de sykt følsomme og gir meg masse glede under sex, derfor har jeg aldri vurdert å operere dem. Jeg synes de fleste kropper/pupper er fine, man må ikke sammenligne seg med en helt annen kroppstype enn man selv har. Jeg er liten og slank og min bestevenninne ganske stor med store pupper. Synes vi begge er fine, men rent utseeendemessig kler vi hverandre ikke😂Dvs vi er begge fine hvis vi ikke sammenligner oss med hverandre. Isåfall blir jeg flat og usexy og hun tjukk og svær. Det kommer an på hvilke øyne man ser med. Menn liker oss begge, til og med noen av de samme mennene. Og derfor tror jeg ikke dere skal være så opptatte av puppestr. Menn liker damer med pupper, punktum. Anonymkode: d0a67...536 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå