AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #121 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 12.52): 3-årig gutt ler av tiss og bæsj, 13-åringen tuller av runking, 23-åringen kødder om puling. 32-åring bør ha blitt litt mer moden.. Anonymkode: ca189...d45 Ekspander Yes Anonymkode: c7f62...835 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #122 Del Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 12.51): Ja. snitchergutter kan finne på å lekke slikt. men ekte kompiser lekker ikke dette, de vet hva "Bros before Hoes betyr" Ekspander Er dine kolleger ekte kompiser? Jeg håper for din del at du er ung, for dine holdninger fungerer ikke blant voksne. Merker du kanskje at bro'ene dine ditcher deg for å henge med hoes? Anonymkode: ca189...d45 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannonym20 Skrevet 27. november 2023 #123 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 12.51): Du er ekstremt snever i tankegangen din. Har du kun dårlige erfaringer med kvinner ? Anonymkode: aad07...6f0 Ekspander Nei har mye gode erfaringer med kvinner. Synes bare denne forklaringen til mange damer om at menn er "enkle" så snart de blir litt vulgære er for lettvint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #124 Del Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 12.54): Nei har mye gode erfaringer med kvinner. Synes bare denne forklaringen til mange damer om at menn er "enkle" så snart de blir litt vulgære er for lettvint. Ekspander Skjønner du ikke at vulgære menn er creep ? Anonymkode: aad07...6f0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #125 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 11.02): Hvem sier hun skal trakasseres? Ingen her som har sagt at noen skal si noe til henne. Veldig vanskelig å bli trakassert om ingen sier noe til deg, og heller ikke gestikulerer noe i den retningen. Men at gutta snakker seg i mellom om de nye runkebildene hennes er en helt annen sak. Anonymkode: bf5e3...2c8 Ekspander Hva om bildet kommer ut, det er store sjanser for det, om bildet allerede er delt til flere. Og selvsagt er det trakassering!? Til sist, når de holder på slik på jobben, seg imellom, så vil det garantert gjøre noe med stemningen og miljøet på arbeidsplassen. Det sier jo seg selv. Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 11.06): Dette er vanlig oppførsel blant mange mange voksne menn. Vi tuller med slikt uten å mene så mye med det. Mange av de andre forskrekte kvinnene som svarer i denne tråden har også menn som holder på slikt, de bare vet det ikke selv. Dette er ikke noen stor greie. Ekspander Det er søppeloppførsel og barnslig, og ikke minst dritdårlig gjort. Jeg vet at slike menn finnes, men jeg vet også at det finnes ordentlige menn som ikke ser på slike ting som normalt og morsomt. Anonymkode: e3316...4f9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannonym20 Skrevet 27. november 2023 #126 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 12.53): Er dine kolleger ekte kompiser? Jeg håper for din del at du er ung, for dine holdninger fungerer ikke blant voksne. Merker du kanskje at bro'ene dine ditcher deg for å henge med hoes? Anonymkode: ca189...d45 Ekspander Jeg er ikke ung. Og ja, jeg har merket at de springer i skjørtet på dama i starten for å tekkes, men på et eller annet tidspunkt har de jo behov for å dyrke egne greier som ikke er familielivet diktert av fruen i huset. Og da tar vi opp igjen guttehumoren igjen, alle sammen. Men de fleste sørger bare for å ikke bli fersket av samboeren, siden hun ikke liker sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannonym20 Skrevet 27. november 2023 #127 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 12.56): Skjønner du ikke at vulgære menn er creep ? Anonymkode: aad07...6f0 Ekspander Nei jeg skjønner ikke det. Men jeg trenger ikke skjønne det siden jeg ikke skal gifte meg med noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #128 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg skal ikke si hva du burde gjøre her. Tenker på min sønn som er 31 år. Han har respekt for damer noe vi har prøvd å lære han fra han var yngre. Og jeg er ganske sikker på at han ikke kunne gjort noe sånt som din samboer. Men, det er bare du som skal ta avgjørelsen om ditt liv. Ikke hør på alt her, tenk selv eventuelt ta en pause fra alt. Du høres moden og klok ut så jeg tror du finner utgav det. Anonymkode: c7f62...835 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #129 Del Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 12.58): Nei jeg skjønner ikke det. Men jeg trenger ikke skjønne det siden jeg ikke skal gifte meg med noen av de. Ekspander Vel, der avslørte du deg sjøl med å møte deg sjøl i døra. De færreste menn med høy utdannelse tar sjansen på å bli avslørt som er gris i dress pga en idiostisk melding til kolleger Anonymkode: aad07...6f0 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannonym20 Skrevet 27. november 2023 #130 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 13.02): Vel, der avslørte du deg sjøl med å møte deg sjøl i døra. De færreste menn med høy utdannelse tar sjansen på å bli avslørt som er gris i dress pga en idiostisk melding til kolleger Anonymkode: aad07...6f0 Ekspander Dette skal du få lov til å mene så mye som du bare vil. Men jeg er tross alt mann og har omgått menn (i dress til og med) på diverse kontorsteder i mange år. Og du ville blitt overrasket over hvem som kan finne på å si hva i mannfolkgjengen på jobb. Jeg sier ikke dette for å være slem, men sånn er det. Men det holdes jo selvfølgelig skjult for alle kvinner på jobb og hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #131 Del Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 13.05): Dette skal du få lov til å mene så mye som du bare vil. Men jeg er tross alt mann og har omgått menn (i dress til og med) på diverse kontorsteder i mange år. Og du ville blitt overrasket over hvem som kan finne på å si hva i mannfolkgjengen på jobb. Jeg sier ikke dette for å være slem, men sånn er det. Men det holdes jo selvfølgelig skjult for alle kvinner på jobb og hjemme. Ekspander Hva de sier kan være så mangt, men å sirkulere diskriminerende sms om kvinnelige kolleger tror jeg de fleste vil vurdere som uklokt. Det er jo det denne tråden handler om. Ekstremt lite attraktivt trekk av denne mannen til TS å gjøre sånt. Anonymkode: aad07...6f0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannonym20 Skrevet 27. november 2023 #132 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 13.09): Hva de sier kan være så mangt, men å sirkulere diskriminerende sms om kvinnelige kolleger tror jeg de fleste vil vurdere som uklokt. Det er jo det denne tråden handler om. Ekstremt lite attraktivt trekk av denne mannen til TS å gjøre sånt. Anonymkode: aad07...6f0 Ekspander Ja, jeg er enig med det om at det er uklokt. Man kan jo blitt tatt. Men slike ting skjer oftere enn mange skulle tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 27. november 2023 #133 Del Skrevet 27. november 2023 TS, har du gått fra samboeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #134 Del Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 13.05): Dette skal du få lov til å mene så mye som du bare vil. Men jeg er tross alt mann og har omgått menn (i dress til og med) på diverse kontorsteder i mange år. Og du ville blitt overrasket over hvem som kan finne på å si hva i mannfolkgjengen på jobb. Jeg sier ikke dette for å være slem, men sånn er det. Men det holdes jo selvfølgelig skjult for alle kvinner på jobb og hjemme. Ekspander "Menn" som innerst inne er usikre på seg selv holder på slik, livredde for å ikke fremstå som "mann nok" blant sine kompiser - som er like usikre og har mer enn et snev av misogyni. Fordi de vet at det de gjør ikke er akseptert - eller ikke blandt virkelige menn som er trygge på seg selv - så føler de at de må skjule sin usikkerhet og avvikende adferd. En kompis av meg har siste par årene sparket to pga. slik adferd, de fikk advarsler, men fortsatte. De to får aldri samme typen jobb igjen, noe de visstnok mener er kvinnenes feil. Men det var mannlige kollegaer av dem som klaget på dem. Det er jobber som ga dem høyere inntekt enn de vil få andre steder, men utad går de og skylder på kvinnene og er blitt enda mer kvinnefiendtlig enn de var før. De kan kun skylde seg selv. Anonymkode: 3cc2a...231 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #135 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 11.42): Det er overhodet IKKE et faktum. For å si litt mer i hvilken grad dette er helt i orden, så trenger vi mer info om denne kvinnelige kollegaen. Meme av henne er feil, resten ligger an til å være helt greit. Kommer litt an på hvilke bilder hun selv legger ut. Uansett så skader det ingen, så lenge gutta holder på for seg selv. Anonymkode: bf5e3...2c8 Ekspander Skal en ung jente, som gjerne er i sin første jobb bare tåle å være et "sexobjekt" og noe som kan brukes av mennene, hennes kollegaer? Skal ikke jenter og kvinner kunne gå på jobb og bli sett på som likeverdige mennesker? Og når et bilde er sendt ut til noen, så er sjansen stor for at noen av dem deler det videre. Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 12.47): Trenger ikke være ræv og skræv. En dristig julebordkjole gjør også susen. Jeg sier det ikke for å være et troll, men det er jo bare sånn verden er. Jeg er høyt utdannet og har jobbet på mange forskjellige plasser. Guttastemning finnes på jobb også, men de streetsmarte gutta skjuler det jo selvfølgelig for sine samboere og kvinnene på jobben, for de vet jo hvordan dere lynsjer. akkurat slik som her inne i denne posten. Ekspander Jeg tviler på at du er høyt utdannet, utifra hva du skriver her. Isåfall må du være en sånn slesk en, som ser ned på kvinner og anser dem som mindre viktig og at de må tåle å bli utsatt for blikk, kommentarer, tafsing og trakassering. Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 12.51): Ja. snitchergutter kan finne på å lekke slikt. men ekte kompiser lekker ikke dette, de vet hva "Bros before Hoes betyr" Ekspander Som sagt, ingen høy utdannelse der i gården. Ser du hva du skriver? Anonymkode: e3316...4f9 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #136 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 25.11.2023 den 13.30): Bare la disse kvalme guttestrekene ligge. Du er ikke ansvarlig for arbeidsmiljøet på typens jobb. Tenk heller på hvordan dette påvirker ditt syn på han og forholdet. Anonymkode: cf444...9d7 Ekspander En MANN på 32 sine handlinger kaller du for "guttestreker"!?? Si meg, hvor gamle må menn bli før de ikke lenger kan kalle sine ekle og bedritne handlinger overfor kvinner for "guttestreker" lenger og bli "unnskyldt" og ikke blir holdt ansvarlige for sine handlinger? Går grensen ved 50 eller 60 for deg? Eller aldri? Du er nesten like ekkel som samboeren til ts som ikke vil ansvarliggjøre en voksen mann for å trakassere en kvinnelig kollega bak ryggen hennes, og bare bortforklare noe sånt som guttestreker. Anonymkode: 767a8...d32 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #137 Del Skrevet 27. november 2023 Et langt arbeidsliv har lært meg at kjønnsorganer og alle tanker om dem må legges igjen hjemme før man går på jobb. Anonymkode: 6f353...2a0 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #138 Del Skrevet 27. november 2023 Dette er uskyldig erting. Grunnen til at dere kvinner eser dere sånn opp er samme grunn som alltid. En yngre kvinne er i fokus, og da blir dere helt rabiat. Anonymkode: 47f4d...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #139 Del Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 12.51): Ja. snitchergutter kan finne på å lekke slikt. men ekte kompiser lekker ikke dette, de vet hva "Bros before Hoes betyr" Ekspander Trodde temaet var arbeidsplass, ikke klasse 8b. Anonymkode: 6f353...2a0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #140 Del Skrevet 27. november 2023 Mannonym20 skrev (På 27.11.2023 den 11.06): Dette er vanlig oppførsel blant mange mange voksne menn. Vi tuller med slikt uten å mene så mye med det. Mange av de andre forskrekte kvinnene som svarer i denne tråden har også menn som holder på slikt, de bare vet det ikke selv. Dette er ikke noen stor greie. Ekspander Hadde det vært greit hvis noen laget et meme av din datters bilde og sendt det til noen som runkemateriale? Anonymkode: 0cb73...17d 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå