Gå til innhold

Selexid mot urinveisinfeksjon, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har fått urinveisinfeksjon og antibiotika mot det (Selexid). Er det noen som har erfaringer med den medisinen? Fra før har jeg irritabel tarm og er livredd for at den skal forverres! 

Anonymkode: 237c5...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta den med mat, og drikk litt Kefir eller Biola, det skulle hjelpe mot irritabel tarm. Har ingen problem med Selexid selv men har ikke irritabel tarm heller.

Skrevet

Jeg tåler antibiotika dårlig og kan ikke ta flere typer. Selexid har jeg aldri hatt noen problemer med og merker knapt at jeg går på antibiotika når jeg må ta det. Det er og utrolig effektivt mot UVI. Symptomene er alltid på retur i løpet av 24 timer hos meg. 

Anonymkode: 09341...63d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke hatt noen problemer med den. Men har heller ikke problemer med irritabel tarm. 

Anonymkode: 68375...507

Skrevet

Veldig bra!! Reagerer alltid på antibiotika, men selexid har jeg aldri merket noe til 😄

Anonymkode: 334fb...2af

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei! Jeg har fått urinveisinfeksjon og antibiotika mot det (Selexid). Er det noen som har erfaringer med den medisinen? Fra før har jeg irritabel tarm og er livredd for at den skal forverres! 

Anonymkode: 237c5...ea5

Urinveisinfeksjonen pleier å gå over med denne antibiotikaen. 

Men hvis man først har fått urinveisinfeksjon en gang, så er det selvfølgelig en risiko for at man kommer til å urinveisinfeksjoner igjen flere ganger.     

Anonymkode: 328e0...f9f

Skrevet

Ingen problem med den annet enn uvi'en min ble kronisk da Selexid ikke virket og jeg måtte over på mye sterkere antibiotika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...