Gå til innhold

Dine tips til å få en mann til å vite at du er ekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si du har en litt usikker mannlig date, han er interessert, men du føler han trenger å bli mer trygg på deg for å komme videre. Du vil vise han at du ikke går noen steder, og at du liker hele han. 

Hva gjør du? Noen triks? 

Anonymkode: 7fbd9...898

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortelle han det? "Jeg liker deg veldig godt" etterfulgt av forslag om å dra på restaurant, show eller tilsvarende neste date?

Anonymkode: ced50...030

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Fortelle han det? "Jeg liker deg veldig godt" etterfulgt av forslag om å dra på restaurant, show eller tilsvarende neste date?

Anonymkode: ced50...030

Så enkelt kan det gjøres.

Anonymkode: c33aa...c3f

Skrevet

Ikke fortell om tidligere dater! Da tror han i verste fall at du er lett på tråden og ikke seriøs. Dette har faktisk skjedd meg. 

Anonymkode: 456e2...e30

Skrevet

Vis det ikke bare si det. Alle kan si at de liker noen, elsker noen osv. Ikke alle klarer å virkelig vise det. 

Jeg han klemmer, kyss han, ta på han osv. Ikke snu deg bort når hab prøver å kysse deg, med mindre du da ikke vil kysse han da. Men vil tro du vil når du spør om dette. 

Ikke skyv han bort når han ønsker å gi deg klem mens dere er ute. Jeg prøvde å vise kjærligheten min for exn ute og hun bare nektet meg. Joa hun hadde et annet kjærlighetsspråk enn meg. Men det såret meg og gjorde meg jo bare usikker. 

Ikke dra spøker om å ha lagt til andre menn på snap som har prøvd seg på deg. Exn dro en sånn spøk, var en fyr som prøvde seg hun sa nei til han og fortalte meg om det. Neste dag var hun aå barnslig og trodde det var innafor å spøke pm det og si at hun hadde lagt han til allikevel. Der og da ødelagte hun tilliten min til henne. Jeg prøvde å stole på henne etter det men det satt dypt at hun kunne gjøre sånt. 

Tilbring tid med han. Med mindre planene dine er kjempe viktig drop de for å være med han. Altså ikke hele tiden da men av og til. Spesielt hvis han sliter emosjonelt med noe. Hvis han sliter med noe på jobb, tilbring tid med han. Ring han eller noe. 

Fint at det finnes kvinner som vil date de usikre også. Husk på dette, vi usikre kommer aldri til å være utro. Vi tror jo at ingen andre kommer til å like oss at det er utrolig at du liker oss. Vi kommer ikke til å tørre å ødelegge det 🤣

Skrevet

Må vel bare være å oppføre seg normalt over tid det.

Anonymkode: a3982...90b

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke fortell om tidligere dater! Da tror han i verste fall at du er lett på tråden og ikke seriøs. Dette har faktisk skjedd meg. 

Anonymkode: 456e2...e30

Det er uansett ganske meningsløst og uhøflig å drive og snakke om tidligere dater når man er på date med en annen. En eks kan nevnes i en bisetning i tilfeller der det er helt nødvendig for å besvare et spørsmål, men ellers syns jeg ikke man skal snakke om folk man har datet før.

Anonymkode: ae247...7a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

La oss si du har en litt usikker mannlig date, han er interessert, men du føler han trenger å bli mer trygg på deg for å komme videre. Du vil vise han at du ikke går noen steder, og at du liker hele han. 

Hva gjør du? Noen triks? 

Anonymkode: 7fbd9...898

Det er ikke min jobb å overbevise andre om hvem eller hva jeg er og er her for, og med det mener jeg at jeg har klare intensjoner og klar kommunikasjon. Er han fortsatt usikker og uttrygg får han ta det med psykologen sin. Det er ikke min oppgave å overbevise andre om at jeg er verdt å date utover vanlig oppførsel. 

Anonymkode: 02d9d...e2a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
TB1895 skrev (7 timer siden):

Vis det ikke bare si det. Alle kan si at de liker noen, elsker noen osv. Ikke alle klarer å virkelig vise det. 

Jeg han klemmer, kyss han, ta på han osv. Ikke snu deg bort når hab prøver å kysse deg, med mindre du da ikke vil kysse han da. Men vil tro du vil når du spør om dette. 

Ikke skyv han bort når han ønsker å gi deg klem mens dere er ute. Jeg prøvde å vise kjærligheten min for exn ute og hun bare nektet meg. Joa hun hadde et annet kjærlighetsspråk enn meg. Men det såret meg og gjorde meg jo bare usikker. 

Ikke dra spøker om å ha lagt til andre menn på snap som har prøvd seg på deg. Exn dro en sånn spøk, var en fyr som prøvde seg hun sa nei til han og fortalte meg om det. Neste dag var hun aå barnslig og trodde det var innafor å spøke pm det og si at hun hadde lagt han til allikevel. Der og da ødelagte hun tilliten min til henne. Jeg prøvde å stole på henne etter det men det satt dypt at hun kunne gjøre sånt. 

Tilbring tid med han. Med mindre planene dine er kjempe viktig drop de for å være med han. Altså ikke hele tiden da men av og til. Spesielt hvis han sliter emosjonelt med noe. Hvis han sliter med noe på jobb, tilbring tid med han. Ring han eller noe. 

Fint at det finnes kvinner som vil date de usikre også. Husk på dette, vi usikre kommer aldri til å være utro. Vi tror jo at ingen andre kommer til å like oss at det er utrolig at du liker oss. Vi kommer ikke til å tørre å ødelegge det 🤣

Kort oppsummert - vær en dørmatte, gå på eggeskall, legg dine egne preferanser og planer til side og tilpass deg hans behov til enhver tid? Mulig det trygger mannen, men det er neppe oppskriften på et  godt og jevnbyrdig forhold...

Anonymkode: f3d98...59e

• Nyttig 2
Skrevet

De fleste går jo noen steder etter en date, hjem etc. Jeg ville bare vært meg selv. Du kan ikke trygge andre på den måten, det er en del av gamet, noe en må takle. Men du kan være skikkelig. Det er ikke tilvenning i dating, som i barnehagen.

Skrevet
TB1895 skrev (7 timer siden):

Joa hun hadde et annet kjærlighetsspråk enn meg. Men det såret meg og gjorde meg jo bare usikker. 

Unnskyld meg, men kanskje du heller skulle tenkt "hun liker ikke å vise følelser offentlig, det har ikke noe med meg å gjøre" frem til det motsatte blir bevist, fremfor å bli personlig fornærmet..... 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Unnskyld meg, men kanskje du heller skulle tenkt "hun liker ikke å vise følelser offentlig, det har ikke noe med meg å gjøre" frem til det motsatte blir bevist, fremfor å bli personlig fornærmet..... 

Dessverre så tok det for lang tid før hun begynte å vise kjærligheten sin for meg offentlig. En gang kom hun bort til meg og ga meg en klem, holdt rundt meg en liten stund. Var jo fint det og overraskende. 

Men dessverre så var det for seint. Jeg var begynt å tvile på forholdet allerede og mistet tilliten pga ting hun hadde gjort. Den spøken jeg tror jeg nevnte kom før den klemmen og den ødelagte kjempe mye for meg. Jeg nevnte det for flere av vennene mine og de var enig med meg at det var kjempe barnslig å spøke om sånt. 

Men til senere om jeg skulle treffe en lignende jente så kommer jeg til å være mer tålmodig angående det å vise kjærligheten sin irl. Men kommer fortsatt til å ikke godta barnslige spøker som jeg nevnte. Det er selvfølgelig greit å erte, bare ikke på bekostning av tillit. 

Endret av TB1895
Skrevet

Hater å gi damer tips om manipulasjon av menn… men OK: Finn på en måte å demonstrere lojalitet til ham.

Altså ikke fortelle, men vise.

Dersom en manns usikkerhet på en kvinne han liker overhodet handler om henne, da handler det stort sett alltid om manglende grunnlag for tillit til henne.

Menn vet hvor enkelt det er for en dame å dolke dem i ryggen, og hvor store konsekvensene kan bli ("you’re not the father").

Dette ligger nedarvet i oss.

Og særlig hvis han har opplevd svik tidligere kan demonstrasjon av lojalitet være det trekket som tipper vektskåla riktig vei.

Skrevet

Gjør det du sier du skal gjøre, og si det du skal gjøre. Kort avstand mellom snakk og handling er GULL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...