AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Noen som lytter til denne podcasten? Hva synes folket om Yousef sine stadige angrep på Norge, nordmenn og norsk kultur? Personlig blir jeg provosert, det er frivillig å bo her. Flytt hvis du hater oss så mye 🫡 Anonymkode: 5ffd5...a17 2 1
Gjest ti10 Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Har ikke hørt den, men hvis det er sånn som du beskriver det, kan det virke som en god taktikk for Bernt Hulsker, slik at han skal komme seg tilbake i det gode selskap igjen ... "Se hvem jeg samarbeider med, hører dere hva han sier osv ..."
totti_1 Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen som lytter til denne podcasten? Hva synes folket om Yousef sine stadige angrep på Norge, nordmenn og norsk kultur? Personlig blir jeg provosert, det er frivillig å bo her. Flytt hvis du hater oss så mye 🫡 Anonymkode: 5ffd5...a17 Var vel mest i én episode? Den om Israel og Gaza? Men skjønner hva du mener, mange elsker å skylde på Den Hvite Mann. Jeg synes podcasten er jævla rar. Primært fordi min favoritt Hulsker virker litt misfornøyd med å jobbe med Yousef. Humøret hans svinger og man føler at han savner VGTV. Han klager og er aggressiv her og der. Synd, fordi Bernt er utrolig morsom. Han kan kjøre en podcast på egenhånd. Føles litt "privat" og personlig med den kjeklingen dem imellom 🙉 Endret 25. november 2023 av totti_1 1
Fant80 Skrevet 25. november 2023 #4 Skrevet 25. november 2023 (endret) Hulsker er best om han kan snakke fotball. Men er enig med han over i at jeg også oppfatter han som misfornøyd og litt irritabel. Han er nok ikke der han trives best her. Ang. Yousef,så synes jeg han er seg selv lik her. Hans humor er jo primært at "Jeg er utlending,og vi er annerledes en Nordmenn,se på rare oss i firkantede innesluttede Norge" Er nok ikke for alle,spesielt ikke de som tar seg og sin nasjonalitet litt for høytidelig. Om det er morsomt er en annen sak. Synes det er litt "hit and miss" Endret 25. november 2023 av Fant80 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Er 100% enig med trådstarter. Hørte den siste episoden i dag, utrolig hvordan Yousef skal benytte enhver anledning til å dra inn politikk og spesielt vestlig-hat i forskjellige temaer. Dra deg tilbake til Marokko og ytre deg likedan mot ditt eget land og område og se hvordan det går med deg! Trist er du. Anonymkode: 5ffd5...a17 3
totti_1 Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 9.12.2023 den 12.46): Er 100% enig med trådstarter. Hørte den siste episoden i dag, utrolig hvordan Yousef skal benytte enhver anledning til å dra inn politikk og spesielt vestlig-hat i forskjellige temaer. Dra deg tilbake til Marokko og ytre deg likedan mot ditt eget land og område og se hvordan det går med deg! Trist er du. Anonymkode: 5ffd5...a17 Yousef er nok utrolig kunnskapsløs. Fullstendig uvitende om at FN stemte for at Israel skulle få halve Palestina i 1947. Men så gikk den arabiske delen av Palestina og nabolandene til KRIG mot Israel. Det er bakteppet for hele konflikten. De arabiske landene ønsket å utrydde Israel i 47, men noe overraskende tapte krigen fordi Israel var kløktige. Siden det har Israel oppført seg kjipt, men det er faen meg fordi Palestina begynte med en ekstremt aggresiv krigføring med hjelp av Egypt, Jordan osv. for å fjerne jødene at dette begynte. Vedder 1000 spenn på at Yousef ikke kan den historien. Det er også slik at de fleste (55 prosent) av jødene som bor i Israel er avkommere av jøder fra Midtøsten og Nord-Afrika. Som ble presset ut av disse MENA-landene pga. rasisme. Så hvis Yousef skylder på Europa der må han ta seg en titt i speilet. Ingen jøder kan bo i disse landene i dag heller pga. anti-semitisme. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå