Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om noen har erfart hodepine etter de ble gravide? Har hver dag. Hjelper sove. Sover ikke for lite. Har ellers ingen andre symptomer annet enn sliten og av å til kvalme. Er i uke 4-5 ca. Men er redd det ikke er normalt med hodepine og at man kan eventuelt være syk av graviditet? Bruker få hodepine ved PMS. Merker jeg også har forhøyet puls rundt 70-80 i hvile. Skjelver en del. 

Anonymkode: c061a...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har mye hodepine og migrene

Anonymkode: 0ce9b...d02

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk veldig vondt i hodet. Høy puls.

Hadde MA og måtte ta abort, hodepinen er der enda 3 uker senere... 🤔

Anonymkode: 8aa2a...722

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk veldig vondt i hodet. Høy puls.

Hadde MA og måtte ta abort, hodepinen er der enda 3 uker senere... 🤔

Anonymkode: 8aa2a...722

Kan det være tegn på MA?

Anonymkode: c061a...16f

Skrevet

Helt vanlig å ha vondt i hodet, gravid som ikke gravid.

Hvertfall normalt når du har det ved PMS, og du er såpass kort på veg at kroppen er "PMS". Noen har vondt i hodet hele svangerskapet.

Anonymkode: faccb...7fd

Skrevet

Ja, hadde masse hodepine som gravid. Mest i 2. trimester. Måtte legge meg når jeg kom hjem etter jobb, hadde så vondt at jeg kastet opp. Legen min og jeg prøvde oss fram med sykemeldingsprosenter, men fant ut at 100% sykmelding var det beste for meg. 

Anonymkode: 45f00...ad6

Skrevet

Jeg er 4+2 i dag og har også hodepine hver dag. Sliter mye med migrene fra før. 

Skrevet

Er i uke 18 og jef har daglig hodepine. Noen dager verre enn andre, lg søvn hjelper ike

Anonymkode: d772d...426

Skrevet

Jeg hadde intens hodepine helt i begynnelsen av svangerskapet (3-5 uke). Det endte i SA for meg, men jeg tror hodepine er en helt normal svangerskapsplage og ikke indikerer at noe nødvendigvis er galt 😊

Anonymkode: 6a17f...9de

Skrevet

Jeg hadde helt sinnsyk hodepine i starten. Jeg tenkte det kunne ha litt sammenheng med at jeg kuttet ned på kaffe og sluttet å snuse samme dagen 😅

Vellykket graviditet, så ikke noe tegn på noe annet i mitt tilfelle 

Anonymkode: 6e5e0...1f3

Skrevet

Mye hodepine her også. Leste at det kan være fordi blodvolumet øker. For min del troe jeg også det er fordi jeg kuttet ned/ut koffein.

Anonymkode: 6bc37...2dc

Skrevet

Hadde hodepine gjennom hele svangerskapet. Har alltid hatt lavt blodtrykk, hadde det også i svangerskapet. 

Anonymkode: 40e5f...560

Skrevet

Jeg våkner med hodeverk hver morgen. Som regel går det over etter 30-60 minutter, men noen dager blir det bare verre utover dagen. Hjelper ikke at jeg ikke kan ta paracet... Uke 19 nå og har hatt det sånn lenge.

Anonymkode: 16398...b4b

Skrevet

Høres ut som hormonell hodepine. Jeg har slitt med dette før mensen i alle år, og innimellom også nå i graviditeten. Kommer av variasjoner i østrogen- og progesteronnivået. Det går an å lese litt på Google ved å søke på "hormonal headache" / "menstrual migraine"

God bedring ❤️

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...