Gå til innhold

Handelsspettakkel dagen etter blakk fredag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring om lørdagen etter blakk fredag er en rolig handelsdag? Orker ikke å handle når alle skal ut for å bruke pengene sine meningsløst. Kø, slåssing, krangel og tulletilbud😅

Har folk fått nok dagen etter?

Anonymkode: d1874...465

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si. Det var ikke så mye trøkk i går som det har vært før om årene. Jeg måtte på kjøpesenter midt på dagen, og gruet meg på vei dit, men det var ikke mer folk enn en helt vanlig fredag.

Anonymkode: 12f7c...fe6

Skrevet

Skulle tro det at lørdag, dagen etter black friday, er en rolig dag i butikker og kjøpesentere. Har ikke testet det, men skulle tro det.

Jeg unngår kjøpesentere og butikker generelt på lørdager da.

Anonymkode: 42aa1...292

Skrevet

Godt å se at vi er flere som ikke orker dette. Takk for svar.

Anonymkode: d1874...465

Skrevet

Har jobbet i klesbutikk på kjøpesenter i mange år, og erfaringsmessig er det full rulle på lørdag og for da kommer folket som unngår fredagen samtidig som butikkene har Black Week tilbud fortsatt 🤭

Anonymkode: 1e1a5...b2e

• Liker 4
Skrevet

Det er vel mer kaos i dag, slik det økte utover ettermiddagen og kvelden i går. Black friday er jo en helt vanlig arbeidsdag i Norge, så på dagtid er det jo mest nettet som får kjørt seg.  Folk skal hente det de bestilte på klikk og hent på jobb i går, og black week tilbud er fortsatt. I dag settes restene etter uken ytterligere ned og de mindre bevisste, men « kjøp hva som helst bare det er satt ned nok» har det travelt i dag. 

Anonymkode: a1e61...7f0

Skrevet

Vil tro det er bedre å dra på en tirsdag eller annen hverdag hvis du vil unngå folkemengder. Her er i alle fall lørdagen den travleste dagen. 

Anonymkode: d9b8a...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...