Gå til innhold

Hun brukte vibrator på meg, fikk voldsom orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i nytt forhold og er tidlig i 20 årene. I går natt brukte min nye kjæreste vibrator på meg, hun insisterte på å bruke den på meg. Jeg var litt skeptisk i starten, men hun insisterte på at jeg måtte prøve, at det var så innmari deilig. Hun hadde rett, gud hjelpe meg for noen orgasmer jeg fikk, ble nesten litt engstelig, kom så intenst at jeg svimte litt av, alt svartnet😅 Trodde aldri orgasme skulle kunne bli så intenst og sterkt. Naboene må garantert hørt jeg fikk orgasme og det har aldri skjedd tidligere🤩

Andre med liggende opplevelser eller erfaringer med vibrator?

Anonymkode: aafba...7cd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi er i nytt forhold og er tidlig i 20 årene. I går natt brukte min nye kjæreste vibrator på meg, hun insisterte på å bruke den på meg. Jeg var litt skeptisk i starten, men hun insisterte på at jeg måtte prøve, at det var så innmari deilig. Hun hadde rett, gud hjelpe meg for noen orgasmer jeg fikk, ble nesten litt engstelig, kom så intenst at jeg svimte litt av, alt svartnet😅 Trodde aldri orgasme skulle kunne bli så intenst og sterkt. Naboene må garantert hørt jeg fikk orgasme og det har aldri skjedd tidligere🤩

Andre med liggende opplevelser eller erfaringer med vibrator?

Æsj,  bare et lite skryte innlegg om du ikke er jomfru lenger?

Kvalmt og patetisk innlegg 

Anonymkode: 63f70...0b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Okey, men hvorfor det kvalmt og patetisk? Er ikke dette forum for sex og sexualitet? Ts

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan ble vibratoren brukt?

Anonymkode: 2528b...be1

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Lurer på det samme.

Selv får jeg ikke orgasme av vibrator på penis. Da tar det i tilfelle veldig lang tid. Lengre tid en hva jeg har orket å prøve.

Anonymkode: 70727...e22

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer på det samme.

Selv får jeg ikke orgasme av vibrator på penis. Da tar det i tilfelle veldig lang tid. Lengre tid en hva jeg har orket å prøve.

Jeg har brukt de med litt grove vibrasjoner - altså med lav Hz (tiltenkt massasje). Slike vibrerer «hele» penis (og rot). Kan variere hvor jeg trykker den nedpå. Men avslutter du med trykk på penishode og streng, blir det veldig heftig, og utløsningen kommer av seg selv. Press gjerne penisen ned mot magen og press imot med pc- muskelen. 

Anonymkode: f46b5...3bf

Skrevet

I tillegg til vibrasjon mot strengen, kan du prøve å presse vibratoren (med lavfrekvent vibrering) mot området mellom pungen og anus. Det kan være lurt å holde pungen litt opp slik at den ikke er borti. 😉

Skrevet
Fioljenta skrev (24 minutter siden):

I tillegg til vibrasjon mot strengen, kan du prøve å presse vibratoren (med lavfrekvent vibrering) mot området mellom pungen og anus. Det kan være lurt å holde pungen litt opp slik at den ikke er borti. 😉

Ja, helt riktig!🥳

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Det var da voldsomt til surpomp du skulle være da.

Men jeg gleder meg til å få høre det den dagen du ikke er jomfru lengre.
Stå på, det kan skje med deg også!

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Mot penishodet og strengen og noen ganger rundt rumpehullet og under pungen

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Lurer på det samme.

Jeg får helt sykt orgasme av det. Holder vibrator presset mot hodet og strengen, sirkler rundt anus og ved roten og oppover mot penishodet og strengen. Hun presser hardt mot strengen i orgasmeøyeblikket. Ts

Skrevet
Fioljenta skrev (11 timer siden):

Hun har ikke sånn lavfrekvent vibrator, den hun bruker er ganske hissig. Det hørtes digg ut det du forklarer der. Hun bruker denne i området under pungen og rundt anus. Ikke hatt den inni, litt usikker og har ikke spurt. Jeg føler jeg trenger tyngre vibrering der enn den hissige, selv om det er superdeilig. Jeg kan få orgasme av det også. Hørtes ut til at du har noen lure triks😉

Skrevet

Jeg har hatt magic Wand i snart 30år. Må ha truse utenpå hvis ikke blir det for intenst. Setter den bare mot penishodet og nyter. Kan bruke alt fra 10-50sek på en orgasme. Best selvfølgelig når hun gjør det på meg. 

Har man ikke prøvd det før, så er det på tide. Det å gi seg en håndjobb blir kjedelig til sammenligning. 

Anonymkode: 95bf1...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...