Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste året har sexlivet vårt forandret seg mye. Fra å være jenvt aktiv til at mannen nå bare vil «tømme seg» i ny og ne. 

Han er kjærlig og klemmer på meg, sier han elsker meg osv gjennom dagen og det er ingen tvil om at han bryr seg om meg. Men jeg lurer på om han ikke er tiltrukket av meg mer. Jeg har spurt og prøvd å snakke om dette flere ganger, men han sier at han er tiltrukket og finner meg attraktiv. Likevel er alt forandret når det kommer til sex. Eneste gangen han tar initiativ er hvis han våkner på natten og er kåt. Da penetrerer han (det er og alltid har vært lov mellom oss) og gjør seg ferdig. Han tar ikke på meg og prøver ikke å få meg kåt/til å komme noe han alltid gjorde før. Han vil gjerne at jeg suger han når jeg har mensen. Kan ikke huske sist jeg hadde en orgasme under sex og jeg har alltid vært «lett».

Jeg har alltid tatt mest initiativ, men har nå gitt opp da det ofte ender med at han later som ingenting til jeg gir opp.

Hadde han bare mista lysten hadde jeg tenkt det kanskje var noe hormonelt, men han har jo lyst. Han bare vil ikke ta på meg, kun «tømme» seg.. Noe han påstår ikke stemmer, men likevel gjør han ikke noe annet…

Dette er vondt og vanskelig og jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre… Jeg elsker denne mannen av hele mitt hjerte, men jeg er redd han ikke lenger føler det samme. Vi har vært sammen i et tosiffra antall år.

Anonymkode: f34f8...894

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe forteller meg at følelsene hans har endret seg og jeg ville brukt tiden min på å finne ut av hva han sliter med

Sexlivet gjenspeiler egentlig hvor godt han har det, og hvis han kun vil tømme seg, så kan det være at han nå emosjonelt har distansiert seg fra deg. Kan være hans egen greie, eller at noe du selv også har gjort, som gjør at han nå føler dette

Snakk med han istedenfor å skrive her

Anonymkode: 57ad8...cb3

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Noe forteller meg at følelsene hans har endret seg og jeg ville brukt tiden min på å finne ut av hva han sliter med

Sexlivet gjenspeiler egentlig hvor godt han har det, og hvis han kun vil tømme seg, så kan det være at han nå emosjonelt har distansiert seg fra deg. Kan være hans egen greie, eller at noe du selv også har gjort, som gjør at han nå føler dette

Snakk med han istedenfor å skrive her

Anonymkode: 57ad8...cb3

Har snakket med han flere ganger, men han sier det ikke er noe og at ingenting har forandret seg. Har spurt om følelsene han forandret seg, men det sier han de ikke har. Har spurt om det bare er at han ikke har lyst, om han er sliten osv. 

Vi har snakket om dette flere ganger. Nå er jeg bare lei meg.

Anonymkode: f34f8...894

Skrevet

Hva om du sier at dine følelser endrer seg når det er slik?

At det er sårt han kun han skal tømme seg i hast i deg, hvor du ikke rekker og henge med eller nyte noe. Det er egoistisk, og urimelig av han at sexen innebærer din kropp og ikke deg. 

Anonymkode: bfd7e...64d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...