AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Ser etter en god, varm og fin vinterjakke som jeg kan bruke egentlig overalt. Noen som har gode tips? Pris: maks kr 3000,- Anonymkode: db6ed...293 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Jeg kjøpte en ny fra stormberg. Kostet litt over 1000 kr. Men jeg vet ikke hvordan den er. Har ikke fått den ennå. Anonymkode: fe061...b9f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Fint om du kan være litt spesifikk 😊 Bor du i nord med sterk kulde, eller på vestlandet med ustabilt vær og mye nedbør, men ikke så kaldt vær? Anonymkode: c3684...edd 2
Taluno Skrevet 25. november 2023 #4 Skrevet 25. november 2023 Hva er "over alt"? Fjelltur, slalombakke, til jobb og ute på byen? Eller bare generelt hverdagsbruk?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Skrevet 25. november 2023 Jeg har en svart vinterparkas med dun fra Helly Hansen (tror jeg) kjøpt på xxl. Den er ikke akkurat veldig pen, men den er veldig god og varm, behagelig på og fin/nøytral nok til til at den kan brukes til det meste om vinteren i Norge. Jeg har brukt den i begravelse om vinteren, og der var vi ganske mange som kom i lignende dunparkaser i mørke farger. Ullkåper er langt penere, men ikke varme nok, synes jeg. Skal du ha en hverdagsjakke ville jeg derfor gått for en dunparkas som dekker rompa. Dunkåpe, som dekker knærne, er enda mer varmt og behagelig (men også mindre pene, synes jeg). Anonymkode: d1f1d...bad
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #6 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ser etter en god, varm og fin vinterjakke som jeg kan bruke egentlig overalt. Noen som har gode tips? Pris: maks kr 3000,- Anonymkode: db6ed...293 Stil? Farge? Når du sier overalt, tenker du da i de fleste hverdagssituasjoner eller også til litt pent bruk? Skal den kunne brukes til lett turgåing også? Du må være mer spesifikk. Jeg har to jakker som jeg bytter på nå om vinteren (bor i nordNorge): en ganske tynn jakke fra TwentyFour som jeg kan regulere etter vær og vind ved å variere hvor varme plagg jeg har under: Og en bobleparka fra Hagløfs som jeg bruker på de kaldeste dagene: Ingen av disse er jakker jeg vil gå med til penbruk, men ellers er de veldig anvendelige til det meste. Anonymkode: c2ecc...f97
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #7 Skrevet 25. november 2023 Jeg kjøpte meg en kort dunjakke fra Twentyfour og en lengre og mye dyrere dunjakke fra Swims i fjor og det er den fra Twentyfour som jeg bruker mest. Praktisk med kort jakke til bilkjøring. Og vinteren er ikke så ille her på Østlandet. Anonymkode: 7670f...d8a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #8 Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjøpte meg en kort dunjakke fra Twentyfour og en lengre og mye dyrere dunjakke fra Swims i fjor og det er den fra Twentyfour som jeg bruker mest. Praktisk med kort jakke til bilkjøring. Og vinteren er ikke så ille her på Østlandet. Anonymkode: 7670f...d8a Østlandet er ganske mye forskjellig... Anonymkode: d1f1d...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå