Gå til innhold

Noen som kjenner til Tise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at Tise er bra i likhet med Finn men har aldri brukt Tise. Hvordan fungerer det? Må man registrere seg for å handle og kan man betale med kort der?

Anonymkode: 9a6ef...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man oppretter en konto og legger ut bilder av det man vil selge - det er som en blanding av instagram og finn. 
Jeg har registrert kortet mitt, så hvis jeg skal kjøpe noe legger jeg inn bud direkte i appen. Fungerer på samme måte hvis noen kjøper av meg. Veldig kjekt, jeg har solgt masse på tise 👏🏻

Anonymkode: 0612f...206

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Man oppretter en konto og legger ut bilder av det man vil selge - det er som en blanding av instagram og finn. 
Jeg har registrert kortet mitt, så hvis jeg skal kjøpe noe legger jeg inn bud direkte i appen. Fungerer på samme måte hvis noen kjøper av meg. Veldig kjekt, jeg har solgt masse på tise 👏🏻

Takk for svar 🙂 Dette hørtes enkelt og greit ut så dette skal jeg prøve ut. Men alle varene går på bud og ikke en fast pris?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar 🙂 Dette hørtes enkelt og greit ut så dette skal jeg prøve ut. Men alle varene går på bud og ikke en fast pris?

Man kan legge inn lavere bud hvis man vil, men selger kan avvise eller komme med motbud. Jeg pleier å skrive i annonsen at prisen er satt hvis jeg ikke ønsker å gå ned i pris 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan legge inn lavere bud hvis man vil, men selger kan avvise eller komme med motbud. Jeg pleier å skrive i annonsen at prisen er satt hvis jeg ikke ønsker å gå ned i pris 😊

Men du skriver prisen du ønsker i annonsen når du legger ut 👍🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ok, skjønner 🙂 Da blir det Tise på meg fremover.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men du skriver prisen du ønsker i annonsen når du legger ut 👍🏻

Ok, den er grei. Tusen takk for gode svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...