Gå til innhold

Hvorfor velger så mange nordmenn lekebiler istedenfor ordentlige biler som går på diesel???

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo akkurat det de IKKE har gjort, er du helt fjern?

Anonymkode: b8382...43a

Du er hjertelig velkommen tilbake til debatten når du kan lese og basic matte! 

Anonymkode: 42a23...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hocane skrev (14 timer siden):

Elsker å kjøre bensinbilen min og forurense verden.

Hadde vært fantastisk demnostrere det foran Greta Thunberg hver dag.

Godt forsøk.

Aldersgrensen for bilkjøring er 18 år. Med en så infernalsk uttalelse kan du umulig være myndig.

Anonymkode: 34a3b...ee1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Du er hjertelig velkommen tilbake til debatten når du kan lese og basic matte! 

Anonymkode: 42a23...101

Det er jo litt kjedelig når fakta ødelegger en god diskusjon da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 27 år med bensin og dieselbiler var det en sann drøm å kjøre min nye EL.

Nesten litt urettferdig å sammenligne bensin og dieselbrakker med en god EL. Det er 2 ulike divisjoner av komfort og ytelse.

Å skulle gå tilbake til bensin eller dieselbil nå er helt uaktuelt. Blir som å bytte ut den spreke og sexy dama di med en gammal tante.

Anonymkode: ed777...cd7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har denne tråden klart å blitt 9 sider? Det er jo åpenbart kun ut i fra overskriften at dette bare er trolling. Trenger ikke trykke inn for å lese HI engang for å skjønne det.

Anonymkode: 366b5...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 22.50):

Jeg har aldri hørt noen kalle en bil for batteridildo før, det var veldig morsomt 

Anonymkode: fb5b9...229

Dildo bil, batteri dildo, har hørt det før, men vedkommende har ikke gjort skikkelig reasearch, dildo er batteriløs men pulssator og vibrator derimot er batteridrevet

Ang diesel dette er en sær mening mange har, stort sett annleggsfolk av en grun

vi har hatt både diesel bensin og el, men bruker elbilen mest, enkelt å greit, blir fort varmt osv

Anonymkode: 79af9...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan har denne tråden klart å blitt 9 sider? Det er jo åpenbart kun ut i fra overskriften at dette bare er trolling. Trenger ikke trykke inn for å lese HI engang for å skjønne det.

Anonymkode: 366b5...423

Jeg rapporterte tråden da den ble publisert. Men dette forumet er minst 50% troll, og åpenbart er dette en villet tilstand fra moderatorenes side. Fossiltrollene ødelegger enhver rådgivingstråd her inne med å harke opp misforståelser som er tilbakevist for 10 år siden. Det er utmattende. 

Anonymkode: 96d6f...b9d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg rapporterte tråden da den ble publisert. Men dette forumet er minst 50% troll, og åpenbart er dette en villet tilstand fra moderatorenes side. Fossiltrollene ødelegger enhver rådgivingstråd her inne med å harke opp misforståelser som er tilbakevist for 10 år siden. Det er utmattende. 

Hva med batteritrollet? Er det noe bedre?

Anonymkode: 3ab31...d45

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja er kjedelig det der...heldigvis snart slutt på fossilbilproduksjon over hele verden så trollene får finne et annet tema å skrive BS om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med batteritrollet? Er det noe bedre?

Det er én ting å være litt kvass i vendingene, det er en annen å gjenta ideer som er blitt kraftig motbevist siden 2010, og som det er ingen læringsvilje å spore ved.

Alle disse tullingene her som skal dra 15 kalver i tilhenger fra Finnmarksvidda til Oslo hver eneste dag, og derfor ikke kan ha elbil, fortjener bare å få internettkabelen røsket ut en gang for alle.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er én ting å være litt kvass i vendingene, det er en annen å gjenta ideer som er blitt kraftig motbevist siden 2010, og som det er ingen læringsvilje å spore ved.

Alle disse tullingene her som skal dra 15 kalver i tilhenger fra Finnmarksvidda til Oslo hver eneste dag, og derfor ikke kan ha elbil, fortjener bare å få internettkabelen røsket ut en gang for alle.

Og alle batteritrollene som mener tap av rekkevidde på vintertid er så himla greit, når en skal kjøre langt og ikke kommer mer litt over halvparten på en distanse, pga kulden? Hvorfor skal det gaules så på dèt, når er mer til pest og plage for mange? Idioti!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle batteritrollene som mener tap av rekkevidde på vintertid er så himla greit, når en skal kjøre langt og ikke kommer mer litt over halvparten på en distanse, pga kulden? Hvorfor skal det gaules så på dèt, når er mer til pest og plage for mange? Idioti!

Tja, kjøp en bil som passer deg. Så slapper du godt av med det. Har du en bil med 5-600 km rekkevidde, men trenger for det meste under 400 km, har du kjøpt rett bil. Verre er det ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hocane skrev (På 28.11.2023 den 7.25):

Elsker å kjøre bensinbilen min og forurense verden.

Hadde vært fantastisk demnostrere det foran Greta Thunberg hver dag.

Da er vi to. Betaler såkalt klima avgift så da skal den brukes. Sjøl kjører jeg gammal rustete bens w123 wagon som subber bakken, feite hjul og om606 fra bens w210 300tdt som vinterbil!

Har en enorm bens bensinsluker i garasjen som ikke får se dagslys før neste sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, noen av kommentarene her inne er så steike dumme at jeg får lyst til å drikke meg dritafull og glemme hvem jeg deler planeten med.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/24/2023 at 9:48 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor velger dere batteridildoer fremfor ordentlig bil på diesel? Dyrere med strøm til dildoen enn diesel på en stor bil 

Anonymkode: bee3d...ce6

Hvilke biler minner mest om dildoer? Må være fossilbilene som vibrerer litt mens de sier brrrr.

Anonymkode: 28000...cea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem tror dem skal redde verden med El bilene sine,men det er forsket på at dem utgjør like mye forurensning,det er ikke store forskjellen mellom el og diesel/bensin.Men her jeg bor står det en svær parkeringsplass full med teslaer som ikke virker.Så tror jeg velger fossil.🤣

Anonymkode: a3534...0b1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags forskning, og er den pålitelig? 

Og om det bare hjelper litt, så hjelper det. Litt som med kildesortering og de bittesmå bidragene man kan gjøre i hverdagen. Én nordmann som sorterer søpla si redder ikke verden, men om mange nok gjør litt hjelper det på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dem tror dem skal redde verden med El bilene sine,men det er forsket på at dem utgjør like mye forurensning,det er ikke store forskjellen mellom el og diesel/bensin.Men her jeg bor står det en svær parkeringsplass full med teslaer som ikke virker.Så tror jeg velger fossil.🤣

Anonymkode: a3534...0b1

Du har et verksted som nabo? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 22.00):

Godt forsøk.

Aldersgrensen for bilkjøring er 18 år. Med en så infernalsk uttalelse kan du umulig være myndig.

Anonymkode: 34a3b...ee1

Du vet at kjøttindustrien er mye mer skadelig for miljøet enn bensinbiler sant?

En vegetarianer som kjører en bensinbil gjør langt mer for miljøet enn en kjøtteter som kjører el-bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, hocane said:

Du vet at kjøttindustrien er mye mer skadelig for miljøet enn bensinbiler sant?

En vegetarianer som kjører en bensinbil gjør langt mer for miljøet enn en kjøtteter som kjører el-bil.

På hvilken måte da? Under hvilke forutsetninger og begrensninger kom de frem til det resultatet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...