AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Hei. Datet en kar nå i ca 3 mnd. Vi er ilag så og si hver dag og sover sammen hver natt. Har det veldig bra ilag og gjør ting sammen. Føler vi står og stanger litt da, er redd for at han ikke ser for seg noe seriøst. Han sier han liker meg godt. Han forteller mye om utseendet og at jeg ser bra ut. Han liker hvordan jeg ser ut? Når vi er sammen tar han mye på meg og det ender alltid med sex. Derimot så sitter han mye på telefonen. Snakker lite om følelser. Er så redd for å bli såret. Har såret meg sånn før. Han forteller han aldri blir forelsket, men er det nå. Sliter med å stole på han. Han drikker litt i helger og sier han kan drikke seg så dritings at han er redd for at han kan flørte med andre? Er så vanskelig tolke Anonymkode: 4232e...377
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 Han vil heller ikke skru på map på snap selv om jeg har det på, så velger skru av og han reagerer.. sier at jeg skrur på om han skrur på, men det bryr han seg ikke om! Anonymkode: 4232e...377
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Skrevet 27. november 2023 Interesserer han seg for hvem du er? Spør om hva du liker, tenker, opplevelser? Anonymkode: 0f65c...c07 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Skrevet 27. november 2023 Gullgutt dette. Anonymkode: 18b50...8ea
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 21.39): Hei. Datet en kar nå i ca 3 mnd. Vi er ilag så og si hver dag og sover sammen hver natt. Har det veldig bra ilag og gjør ting sammen. Føler vi står og stanger litt da, er redd for at han ikke ser for seg noe seriøst. Han sier han liker meg godt. Han forteller mye om utseendet og at jeg ser bra ut. Han liker hvordan jeg ser ut? Når vi er sammen tar han mye på meg og det ender alltid med sex. Derimot så sitter han mye på telefonen. Snakker lite om følelser. Er så redd for å bli såret. Har såret meg sånn før. Han forteller han aldri blir forelsket, men er det nå. Sliter med å stole på han. Han drikker litt i helger og sier han kan drikke seg så dritings at han er redd for at han kan flørte med andre? Er så vanskelig tolke Anonymkode: 4232e...377 Du føler det fordi det er det riktige. Anonymkode: 6f81a...85e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #7 Skrevet 27. november 2023 De fleste menn faller for og forelsker seg på grunn av skjønnheten til dama. Tenker du burde ta det som et kompliment, men skjønner at det er vanskelig. Kvinner faller for menn sin personlighet og deres ressurser, mens menn faller for kvinner sitt utseende. Dette er gammelt nytt, men i det politisk korrekte samfunnet vårt er det ikke lov å si sånt høyt. Anonymkode: d8518...db6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #8 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De fleste menn faller for og forelsker seg på grunn av skjønnheten til dama. Tenker du burde ta det som et kompliment, men skjønner at det er vanskelig. Kvinner faller for menn sin personlighet og deres ressurser, mens menn faller for kvinner sitt utseende. Dette er gammelt nytt, men i det politisk korrekte samfunnet vårt er det ikke lov å si sånt høyt. Anonymkode: d8518...db6 jepp. det gjør de. forbaska menn. de eier ingen substans. Anonymkode: 6f81a...85e 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #9 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jepp. det gjør de. forbaska menn. de eier ingen substans. Anonymkode: 6f81a...85e Det er sånn de er, kan ikke bli sinna for det... Bare la de være tenker jeg. Anonymkode: d8518...db6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #10 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er sånn de er, kan ikke bli sinna for det... Bare la de være tenker jeg. Anonymkode: d8518...db6 bare så synd at de anser det for å være en menneskerettighet. hva har de å stille opp med selv? Nada. Anonymkode: 6f81a...85e 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #11 Skrevet 27. november 2023 Han vil ikke noe seriøst. Han sier rett ut at han kan finne på å rote med andre, og det er ikke fordi han er full men fordi han har lyst om sjansen byr seg og bare prøver å skylde på fylla Anonymkode: 24a29...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #12 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han vil ikke noe seriøst. Han sier rett ut at han kan finne på å rote med andre, og det er ikke fordi han er full men fordi han har lyst om sjansen byr seg og bare prøver å skylde på fylla Anonymkode: 24a29...7fc herregud, for en drittsekk. Anonymkode: 6f81a...85e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #13 Skrevet 27. november 2023 Høres ikke bra ut. Som en over sa: spør han om deg og prøver å bli kjent med annet enn kroppen din? Å si at han kan bli så dritings at han kan rote med andre hadde vært «hadet» fra meg. Er han forelska så tenker han ikke tanken en gang. Enten er han ikke forelska eller så er han ikke helt god og vil kontrollere deg mens du ikke får samme kontroll tilbake. Begge deler er dealbreaker. Anonymkode: f2b90...f16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå