Gå til innhold

Hverdagssko med lammeullsfôr? (Pajar/Inuiki?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode sko å anbefale? Liker ikke Panama Jack sine sko. Har Uggs fra før, og bestilt med Pajar. Men redd jeg kjøpte katta i sekken. Trenger et par gode, varme sko helst med lammeull inni som er gode å gå med. Noen erfaringer med disse? Er de mer for skibakken? 😅 Irriterer meg hvert år at alle sko skal ha syntetisk fôr her i kalde nord, og være så uegnet for slaps og kulde. 

Anonymkode: bf549...7a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips? 

Skrevet

Hva er det du ikke liker med Panama Jack?

Jeg liker ikke Uggs. De blir mer «kosesko» for meg, greie til å gå til og fra postkassen med, men absolutt ikke noe jeg går med i byen eller på jobb.

Anonymkode: 4def8...cd4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det du ikke liker med Panama Jack?

Jeg liker ikke Uggs. De blir mer «kosesko» for meg, greie til å gå til og fra postkassen med, men absolutt ikke noe jeg går med i byen eller på jobb.

Anonymkode: 4def8...cd4

Jeg synes ikke de er hverken pene sko eller gode til bena mine. Uggsene har jeg hatt i alle år, og kjøper stadig nye. De er jo ikke holdbare, men gode å gå i og ikke minst varme. Jobber i helse, så da bruker jeg jo helt andre type sko. 

Skrevet

Kommer jo helt an på stilen din, og hva du bruker skoene til. Jeg kjøpte meg i fjor de beste skoene/støvlene jeg har hatt. Det er Kari Traa Voss i brune, blå og burgunder. De brune bruker jeg når det er kaldt, men ikke slaps. De to andre parene går fint i slaps også. De er fine og veldig varme, og i ett av parene har en en fuskepelssåle fra Europris som gjør at det er supervarme. Nå går jeg mye ute på vinteren, så disse er jo ikke "fancy".

Når jeg kler meg finere har jeg fôrete, sorte snørestøvler. 

Anonymkode: 490ba...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...