Gå til innhold

Hei damer/kvinner/jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhistorie: Hei. Jeg har et spørsmål. Jeg ser på meg selv som relativt normalt utseende. Langt fra kjekk, men ja ikke stygg heller. Høyden min er godt over 180cm. Skal innrømme jeg er på den litt tyngre siden men ikke noe kjempe ekstremt. 

Jeg har brukt tinder og happn i over to år og får ikke noen matcher. Så jeg lurer på finnes det folk som på profilbilder har et utseende som i deres øyne bare er udatebare? Litt sånn at noen ser så slaskete ut på profilbilder at man bare vil klappe til de. (Uten at de trenger være det)

Anonymkode: a74d4...ade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke samme sted, men så et bilde av en behandler jeg skulle ha hvor jeg tenkte jeg syns han virket slaskete, frekt av meg. Ble overasket da jeg møtte han, og ble veldig tiltrukket, noe som var upassende. Tror faktisk ikke jeg har blitt så tiltrukket av noen før, han er jo direkte hot 🌶

Ser for meg at det kan skje, men at de vil klasse til deg håper jeg da ikke 😅

Håper du får bedre svar, ville bare si at hvordan du fremstår på bilder ikke utelukker at du er kjekk for noen i virkeligheten, om du er redd for det.

Anonymkode: b04e4...3b2

Skrevet

Jeg tenker at det hadde vært litt og tatt en titt i garderobeskapet!.. 

Du kan betale noen for å sette sammen en garderobe du både er fornøyd med og som vil falle i smak for flere damer...sette sammen en basis garderobe behøver man ikke mange plagg, om man gjør det litt lurt. 

Få også noen greie bilder ☺️

Anonymkode: 516bc...c12

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Et tips fra meg ha bilder der du smiler og helst ikke selfie. Jeg trykker ikke liker på feks, ringer i ørene, selfie i speil, der det er andre på bildene, røyker, skummelt blikk, rare hårsveiser etc etc.  Jeg hører jeg er ganske pen selv, men jeg liker jordnære menn med fint smil og glimt i øye☺️ Det er et pluss om han skriver en fin tekst om hva han liker å bedrive tiden sin med og hva han søker. Jeg ønsker finne en som digger meg like mye som han digger meg, som er en rolig kar som ønsker bli med meg på alt det rare jeg kan finne på. En som er snill, omtenksom, emosjonell intelligent, positivt og som er trygg på seg selv. Jeg kan gjerne trygge en kjæreste, men må være litt tak i han. Utseende er som sagt ikke det jeg faller for men personligheten og om jeg blir betatt og glad i en mann elsker jeg alt med han. Desverre sier bilder lite og derfor viktig å velge rette bilder☺️

Anonymkode: a06db...85d

• Liker 2
Skrevet

Viktig at du skriver så utfyllende som mulig i bion. Bruk humor. Spør gjerne en kvinnelig venn om tilbakemelding på din profil...

Anonymkode: 6d48c...b0d

• Liker 2
Skrevet

Enig med over her, få hjelp av ei venninne eller søster eller noe! Har blitt positivt overraska over flere irl som har altfor dårlige bilder av seg selv.

Anonymkode: d7596...4fd

• Liker 1
Skrevet

Skal litt til for at jeg mener en mann ikke er aktuell for date. Men type bilder du har og tekst kan ha noe å si. 
Det har vært en del tråder her om hva damer liker og misliker på dating-profiler, så om du finner en av de vil du få mange gode tips. 
Men bilder som ikke er bra er bilder tatt fra hoftehøyde, selfier i speilet, der du er påvirket av alkohol og med flere mennesker på. 

• Liker 1
Skrevet

TS. 

Mann her, men hva er det egentlig du spør om? Det virker jo som du har skjønt poenget på egenhånd. 

Og, nei, det er ingen grunn til å tro at damer dater hva som helst. 

Det er tusener av menn på disse plattformene og mange av dem fremstår ganske bra. Så med det utvalget, hvorfor skulle noen velge fra nederste hylle og si: "Han slitne slasken der, med de ræva bildene og null interessant info.. Han går jeg jammen etter!!!"

(Said no-one. Ever) 

Tinder osv er en brosjyrehylle. Det er ikke de ekte personene du ser. Det er brosjyrefremstillingen av dem, som prøver å selge inn en første date. Så hvordan ser brosjyra di ut?? 

1) ta noen gode bilder. Finn en jente som er god på SoMe til å ta bildene. Fiks dem opp, men ikke bruk filtre eller retusjering. 

2) skriv en selgende men ærlig tekst om hvem du er og hva du søker. 

3) betalt medlemskap gir mer synlighet. 

Anonymkode: 8ccb7...c43

• Liker 2
Skrevet

Du må ha gode bilder og en god profil. Damer bruker maks 1-2 sekunder på profilen din før de sveiper videre. 

Anonymkode: f2e49...8a1

• Liker 2
Skrevet

hm... Hva gjelder bilder: så helst ikke for mange bilder hvor du har sladdet folk rundt deg (ser bare stusselig ut, et par er ok), unngå baris og så vet jeg at mange damer ikke liker bilder av menn med fisk. 

Bio: ikke tving frem humor, det er umiddelbart nei for min del hvis jeg opplever at man prøver å være krampaktig morsom med one-liners. Da er det bedre å ikke skrive noe eller bare være ærlig om hvorfor/hva du er ute etter. Gjerne skriv litt om livsstilen din, det er noe som er veldig viktig for mange damer. Jeg feks. kan ikke tenke meg å være sammen med noen som trener hver dag, bare spiser kylling og ris, eller en som fester hver helg, drikker 4 dager i uken eller har kjempestort sosialt behov. Klarer du å være ærlig om hva du liker å bruke tiden din på i hverdagen uten å snakke deg selv ned så kommer du langt med det. Og gjerne dropp de standard "liker å reise og være men venner" altså snork

Anonymkode: d70f0...b5f

Skrevet

Det viktigste du har på Tinder er det første bildet ditt.

Se på det som så:

Dama sitter og scroller og scroller og scroller. Og det går ganske fort, gjerne type 1-2 sekunder per profil.

Oppgave 1) er å få henne til å stoppe på deg, rett og slett avbryte hurtig-scrollingen, og se nærmere på akkurat din profil. For hun går i utgangspunktet ikke grundig inn i hver eneste profil, så alt som krever finlesing er verdiløst før du har stanset hurtig-scrollingen hennes.

Og dette er det kun bilde nr 1 som kan gjøre.

Dette er hele første oppgave. Ikke å vise noe "interessant", ikke fortelle en "historie", ikke noe som helst annet intelligent, men kun å få henne til å stoppe opp og se nærmere på resten av bildene og lese profilteksten.

For å lykkes med denne oppgaven må du analysere nøyaktig hva du kan legge vekt på i et bilde nr 1. Det finnes ikke noe standard fasit for alle, bildet må tilpasses akkurat deg.

Og husk at du snakker til "magefølelsen" hennes. Nesten alle menn blir avvist på magefølelse ut fra første bilde.

Som sagt, dette er ditt viktigste asset på Tinder. Bruk mye tid og evt ressurser på å få et godt bilde nr 1, et som stanser henne i scrollingen.

Anonymkode: 9cb8a...7b7

Skrevet

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Anonymkode: 9a87f...205

Skrevet

Det veller inn med ukrainere. De fleste damer. Er vel ca 70 000 som er kommet inn dette året og det ventes over 100 000 til neste år. Burde være nok damer å velge i siden kvinnene foretrekker å komme til Norge pga gode trygde ordninger for utlendinger.

Skrevet

Det finnes folk som ser truende ut, spesielt når de ikke smiler. Så er de helt annerledes enn man trodde når man snakker til dem - veldig hyggelige og siviliserte, selv om de kanskje ikke stråler det utad 🤷‍♀️

Skrevet

Du får ingen matcher, men hvem er det du høyresveiper? Det har jo litt og si for matcher. 
har du en søster, venninne, kvinnelig kollega eller noe som kan hjelpe deg med profilen? 

Anonymkode: 30d0d...bd4

Skrevet

Og for all del: Ikke bruk Ai-tjeneste til å skrive profilteksten. Evt. les i det minste korrektur på den. Vært en del profiler i det siste med sånne tekster og det lyser på lang vei at det ikke er lagt ned noen energi i å få en bra tekst.

Anonymkode: 90005...fff

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det veller inn med ukrainere. De fleste damer. Er vel ca 70 000 som er kommet inn dette året og det ventes over 100 000 til neste år. Burde være nok damer å velge i siden kvinnene foretrekker å komme til Norge pga gode trygde ordninger for utlendinger.

Om de føler det samme. 

Anonymkode: b04e4...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...