Gå til innhold

Oppdaget at kjæresten og eksen fortsatt deler Netflixkonto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Han betaler tydeligvis for henne, de er 43 år, vært slutt i 6 år, barn sammen. Han finnes ikke interessert i henne, iallefall det han har sagt, at han ikke har noe forhold til henne annet enn at de av og til kommuniserer om barna som er 13 og 15 år.

Så når vi flytter sammen etterhvert neste år så skal navnet hennes dukke opp på tven vår hver dag?

Jeg er ikke smålig heller, så kommer ikke til å ta det opp. Jeg har delt konto med min eks frem til jeg møtte kjæresten, da sa jeg det ikke passet seg lenger.

Anonymkode: 39587...5b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva tenker dere? Han betaler tydeligvis for henne, de er 43 år, vært slutt i 6 år, barn sammen. Han finnes ikke interessert i henne, iallefall det han har sagt, at han ikke har noe forhold til henne annet enn at de av og til kommuniserer om barna som er 13 og 15 år.

Så når vi flytter sammen etterhvert neste år så skal navnet hennes dukke opp på tven vår hver dag?

Jeg er ikke smålig heller, så kommer ikke til å ta det opp. Jeg har delt konto med min eks frem til jeg møtte kjæresten, da sa jeg det ikke passet seg lenger.

Kan det være at han snylter på henne og bare bruker kontoen hennes?

Anonymkode: 20452...e92

• Liker 3
Skrevet

Herregud, det er en netflix konto....

Anonymkode: fd140...519

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forstår du ikke at det er Barna sine han deler netflix konto med? De vil vel se Netflix når de er hos mor.

Anonymkode: 1c626...262

• Liker 35
  • Nyttig 8
Skrevet

😂😂😂😂

Det er en netflix konto. Har sett mange ekser som har hatt bruker konto på netflix til menn,samme har jeg hatt. Så bare bytter vi de ut med ny partner. Kjæresten min hadde sin eks,dagen etter var jeg byttet inn og hun ut😅 Altså når det blir slutt med noen så betyr det ikke at de vil pule de selv om "Lisa" står som et ikon på en netflix konto😅

Anonymkode: a608d...83a

• Liker 8
Skrevet

Jeg har vært skilt i mange år. Deler også Netflixkonto med eksen. Tv 2 Play også. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg snylter på x. Vi deler Netflix konto. Nå har ingen av oss ny kjæreste, men dette er bare en avtale mellom oss. Om han ønsker å bryte den er det helt innenfor. Det er han som betaler. Tror ikke han vet det selv. Jeg har fortalt han det, men han er skikkelig dårlig på økonomi. Og han hører overhodet ikke på det jeg forteller. Så jeg bare lar det gå. Nyter filmer på Netflix innimellom 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høres ut som en typisk historie hvor hun gikk fra han og han gjør alt for a please henne.

Her er det seks år siden jeg gikk fra han men vi har jevnlig sex, har alle kontoer sammen og hver gang han treffer en ny dame, gjør han det veldig klart at det er meg han egentlig vil ha om jeg vil ta han tilbake.

Anonymkode: 2636a...3fa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en typisk historie hvor hun gikk fra han og han gjør alt for a please henne.

Her er det seks år siden jeg gikk fra han men vi har jevnlig sex, har alle kontoer sammen og hver gang han treffer en ny dame, gjør han det veldig klart at det er meg han egentlig vil ha om jeg vil ta han tilbake.

Anonymkode: 2636a...3fa

Riktig, hun gikk fra han, men gresset var ikke grønnere. Hun ville ikke ha sex da de var sammen så det var en befrielse da hun gikk. Han var ikke interessert i å ta henne tilbake. 

Tenker du at å dele netflix betyr at de ligger sammen?

Skrevet

Jeg deler alle streamingtjenester med eksen enda selv om det er lenge siden vi skiltes og begge har ny kjæreste. Det er veldig greit å dele på utgiftene når vi har så mange streamingtjenester. Vi vil ikke ha hverandre tilbake og vi ligger absolutt ikke sammen.

Anonymkode: 4465c...c6a

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det med begge mine x, eller er til barna våre da 😅 ny mann vet om det, helt greit for oss. Vi deler ting hipp som happ ang barna våre. Men låner den jo jeg også. Det er en Netflix/Viaplay ikke onlyfans konto vi deler 🤣 

Anonymkode: 40709...729

• Liker 3
Skrevet

Jeg deler Netflixkonto med Mamma og broren min. Er dette incest? 😱

Anonymkode: ee650...3d7

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

🤣🤣🤣

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er det bare du som kan svare på 😅🙊

• Liker 1
Skrevet

Da min ex hjalp meg å sette opp og innstallere TV, la han inn alle streaming kontoene. Han hadde allerede ny kjæreste, og jeg ser hennes og hun ser mitt navn og har aldri hørt det er noe problem. I etterkant betaler jeg for noen og han for andre. Jeg tenker at vi deler dette så lenge vi har felles barn som bor hjemme. Det er mer enn nok utgifter. Det vil nok føles naturlig å bryte alle økonomiske bånd når de bor for seg selv. (Vi er ferdige med hverandre og har ikke sex, deler bare regninger. :) )

• Liker 2
Skrevet

Er jo praktisk for ungene at de kan ha samme konto hos far og mor. Praktisk når en følger med på serier, f.eks

Anonymkode: ace07...900

• Liker 9
Skrevet

Så kjæresten deler på utgifter til sine egne barn? 

Anonymkode: 995e8...a08

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så kjæresten deler på utgifter til sine egne barn? 

Anonymkode: 995e8...a08

Ja, er det ikke fint vel? Ikke alle fedre er håpløse. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg deler min Viaplaykonto med eksen til min samboer, det har vært slutt mellom dem siden 2006… 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...