Gå til innhold

Hatt kynnere nesten konstant i en times tid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ubehagelige og sterke, veldig ekkelt. Er 24 uker på vei. Noe å bekymre seg for? 😕

Anonymkode: 92e74...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden for sikkerhetsskyld. Det er vanlig å ha ej mottakstlf for slike tilfeller.

Anonymkode: 534bc...a75

Skrevet

Er de smertefulle? Jeg ville kontaktet sykehuset. Det er fare for at de kan gå over til premature rier. De gjorde det på meg fra jeg var 7 mnd på vei. Premature rier ble resultatet av kynnere som jeg hadde hatt ekstremt mye av siden uke 15. 

Anonymkode: 6b7e8...407

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ubehagelige og sterke, veldig ekkelt. Er 24 uker på vei. Noe å bekymre seg for? 😕

Anonymkode: 92e74...0c5

Ring kvinneklinikken be om å komme inn på en kontroll for å føle deg tryggere. Lykke til.

Hvordan kjennes kynnerne ut?

Anonymkode: 8a53e...892

Skrevet

Syns du skal ringe føden

Anonymkode: ee55a...561

• Nyttig 1
Skrevet

Ring føden og få en sjekk.

• Nyttig 1
Skrevet

Er det første og det ikke er vanlig for deg bør det sjekkes. Det ble jeg i uke 23 med første. Hadde daglige kynnere som kom hvert 5 min hver kveld etter det. Med andre var det likedan, men det tredje startet kynnerne allerede i uke 10. FØR livmoren var ute av bekkenet🫣 Slitsomt, men ufarlig. Overtid med alle tre.

MEN! Dette er svært varierende fra kvinne til kvinne og bør og skal sjekkes for sikkerhetskyld.

Anonymkode: 07ede...785

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg opplevde det samme i uke 22, og ringte føden. Da fikk jeg instruksjoner på hva jeg kunne gjøre for å forsøke å roe det, og når det ikke ble bedre Ila en time med de tiltakene fikk jeg komme inn til sjekk ☺️ Da sjekket de livmorhalsen og sånt. Alt var heldigvis normalt, men veldig glad jeg sjekket. Du vil ikke risikere å starte fødsel allerede nå

Skrevet

Ring føden å hør! Har du kanskje urinveisinfeksjon? «Plutselige» kynnere som ikke vil gi seg kan ofte skyldes infeksjoner sa iallefall min jordmor da jeg fikk det. For min del gikk det dessverre over i fødsel i uke 22.

Anonymkode: 1969f...bc7

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...