AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Del Skrevet 24. november 2023 Hva var de første symptomene/tegnene? Og når etter eggløsning kom de? håper på mange svar, spennende å lese! Anonymkode: 29cc3...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. november 2023 #2 Del Skrevet 24. november 2023 Fikk mine i uke 5..ømme bryster var det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva var de første symptomene/tegnene? Og når etter eggløsning kom de? håper på mange svar, spennende å lese! Anonymkode: 29cc3...b08 Mine kom 5dager etter antatt eggløsning og 7dager etter faktisk eggløsning (målt ut fra fødsel). Kvalme og kvalme av sol, sensitiv for varme i dusjen, kunne ikke ligge på magen for da kom det smerter. Anonymkode: 62c65...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Del Skrevet 24. november 2023 Rundt uke 5.. Utmattelse, ømme bryst... Kvalmen kom i uke 8.. Anonymkode: ad276...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Del Skrevet 24. november 2023 Første symptom var ømme bryster, deretter enorm avsmak for enkelte matvarer. Dette skjedde vel en uke før forventet mens. Hvor lang tid jeg har mellom eggløsning og mens vet jeg ikke, for jeg har lengre syklus enn standard. Anonymkode: 49692...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #6 Del Skrevet 24. november 2023 Fant ut i uke 5, men jeg sjekket med engang mensen ikke kom. Testen var kjempepossitiv, jeg hadde ingen symptomer annet enn at mensen ikke var kommet. Såå kom symptomene i uke 6. kvalme, sykt trøtt, og litt murringer i magen. Anonymkode: 8d770...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #7 Del Skrevet 24. november 2023 Med det ene barnet våknet jeg opp seende ut som Pamela en morgen. Det var helt sært, brystene var enorme, knallharde, og verket skikkelig. Slik de gjør når melka kommer etter fødsel. Dette var rundt uke 5. Jeg gikk og ventet på mensen.. Anonymkode: d70e8...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #8 Del Skrevet 24. november 2023 Ingen mens og ømme bryst. Jeg tror de aller fleste merker ømme bryst som første symptom. Etter ett par innbilte svangerskap har jeg forstått at ømme bryster må til. Anonymkode: 06d5d...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harma Skrevet 24. november 2023 #9 Del Skrevet 24. november 2023 Med nr. 1 husker jeg ikke lenger 😅 Med nr. 2 var det bekkensmerter som jeg kjente veldig godt igjen fra første svangerskap, 4+1. Testen jeg tok neste morgen bekreftet jo det jeg allerede visste 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå